Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز- یکشنبه با سلب یک فوریت از طرح الحاق یک بند به تبصره یک بودجه ۹۹ مخالفت کردند.

مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران به عنوان نماینده درخواست کنندگان این سلب یک فوریت اظهار داشت: همه نمایندگان از اصل موضوع و پیگیری طرح‌های عمرانی و راه‌های روستایی حمایت می‌کنند و هدف ما  دقت در نحوه اجرا  برای جلوگیری از فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گزارش کمیسیون برای راه‌های روستایی و تامین اعتبار برای طرح‌ها است، در حالی که بنابر قانون، پیشنهادات بدون منبع درآمد مشخص، قابل طرح نیست، بنابراین کسی با اصل موضوع مخالفت ندارد بلکه باید مطمئن شد که شورای نگهبان  این طرح را رد نمی‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هشتم مردادماه سال جاری سازمان بازرسی خطاب به ریاست مجلس شورای اسلامی گزارش دادند و از انحرافات ۱.۸ میلیون تنی در تامین قیر سال ۱۳۹۶ سخن گفتند که زمینه سوء استفاده را فراهم می کند.

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف سلب فوریت اظهار داشت: مجلس دو فوریت این طرح را با بیش از دو سوم آرا تصویب کرد و کلیات آن نیز دو سوم رای نمایندگان را داشت. با این شرایط سلب فوریت مجلس به معنای حذف موضوع است زیرا مراحل آن طی شده است.

وی افزود: در گزارش کمیسیون ضعف‌هایی وجود دارد که می‌توان در جریان بررسی جزییات پیشنهاداتی برای رفع آنها ارائه کرد.  با توجه به این‌که فصل کاری در برخی استان‌ها محدود است هرگونه تاخیر ضرر به همراه دارد.

در نهایت رییس مجلس شورای اسلامی درخواست سلب فوریت را به رای گذاشت که با نمایندگان با آن مخالفت کردند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی تبریز شورای نگهبان قیر محمدحسین فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تبریز شورای نگهبان قیر محمدحسین فرهنگی مجلس شورای اسلامی تبریز شورای نگهبان قیر محمدحسین فرهنگی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس