Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی در بورس تهران به عنوان نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از امروز قابل معامله شد.

به گزارش خبرگزاری فارس بعد از آزادسازی سهام عدالت در 9 اردیبهشت 1399 فرصت یک ماهه برای سهامداران در نظر گرفته شده بود که دو روش مدیریت مستقیم و غیر مستقیم برای اداره سهام خود برگزینند، در نهایت از حدود 49 میلیون سهامدار عدالت، حدود 20 میلیون نفر روش مدیریت مستقیم و 29 میلیون نفر روش غیر مستقیم یعنی مدیریت از طریق شرکتهای استانی سرمایه‌گذاری سهام عدالت را برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شد پرتفو (ترکیب دارایی سهام) مشمولان به شرکتهای سرمایه‌گذاری استانی منتقل و این شرکتها با افزایش سرمایه وارد بورس شوند، امروز اولین شرکت سرمایه گذاری استانی از استان خراسان جنوبی وارد بورس اوراق بهادار می‌شود.

سهام شرکت سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی در بورس تهران به عنوان نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از امروز قابل معامله شد.


سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی

هم‌زمان با عید غدیر خم نخستین شرکت سرمایه‌گذاری استانی مربوط به استان خراسان جنوبی در بورس اوراق بهادار تهران پذیرش شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، همزمان با عید غدیر خم، نخستین شرکت سرمایه‌گذاری استانی مربوط به استان خراسان جنوبی در بورس تهران پذیرش شد تا سهامداران آن، که مردم شریف خراسان جنوبی و انتخاب کنندگان روش غیرمستقیم در سهام عدالت بوده‌اند، به عنوان سهامدار شرکت سرمایه‌گذاری استانی خراسان جنوبی در بورس تهران حضور یافته و سهام آنها از هفته جاری قابل معامله در بازار دوم خواهدبود.

ترکیب پرتفوی سهام شرکت سرمایه‌گذاری استانی خراسان جنوبی مشتمل بر سهام شرکت‌های ارزنده فلزات اساسی،بانکی،  پالایشگاهی، خودروسازی و ... است که ارزش آنها در تاریخ 1399/04/01 مبنای سرمایه جدید شرکت بوده و افزایش قیمت سهام شرکت‌های موجود در پرتفوی شرکت تا این تاریخ به بیش از ده هزار میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی بورس اوراق بهادار تهران سهام عدالت سرمایه گذاری سرمایه گذاری استانی خراسان جنوبی نخستین شرکت سرمایه گذاری استانی خراسان جنوبی در بورس تهران استان خراسان جنوبی در بورس بورس اوراق بهادار سهام عدالت سهام شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود‌. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود‌.

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟