Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید اصلا از گوشه ذهنتان هم رد نشود که برای خوشبو کردن اتاق ماشین نیاز به گیره لباس داشته باشید!

به گزارش شریان نیوز،یک خوشبو کننده هوا در اتومبیل شما می‌تواند بوی نامطبوع اتاق را از بین ببرد. خوشبوکننده‌ها معمولاً خیلی گران نیستند، اما وقتی پای رایحه خوش به میان می‌آید انتخاب شما محدود‌تر از همیشه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیا می‌خواهید در ماشین شما رایحه دلخواهتان بپیچد؟ پس، باید ترفند زیر را با گیره لباس امتحان کنید. این ترفند نه تنها بسیار مفید است بلکه بسیار ارزان‌تر از خرید یک خوشبو کننده هوا برایتان خواهد شد.

برای این ترفند فقط به یک گیره لباس و چند قطره روغن اسانس با رایحه دلخواه خود نیاز دارید. مطمئن شوید که از گیره چوبی لباس استفاده می‌کنید نه یک گیره پلاستیکی.

روش تهیه خوشبوکننده برای ماشین

گیره لباس چوبی را بیرون بیاورید و چند قطره اسانس از رایحه مورد علاقه خود را در بالای سنجاق بریزید. صبر کنید تا سنجاق روغن را جذب کند. سپس، همین فرایند را در طرف دیگر گیره لباس چوبی تکرار کنید تا کاملاً گیره غرق روغن شود. بگذارید تا اسانس کمی خشک شود و سپس آن را به پنجره کولر یا شبکه تهویه هوای ماشین خود متصل کنید. هنگامی که تهویه ماشین را روشن کنید، بوی دوست داشتنی شما اتومبیل را پر می‌کند.

بوی طولانی مدت

هنگامی که یک دسته گیره چوبی لباس داشته باشید و یک بطری از روغن اسانس مورد علاقه خود را تهیه کنید، این خوشبوکننده ابتکاری شما می‌تواند یک راه حل طولانی مدت باشد. به محض اینکه بوی گیره لباس از بین رفت، گیره بعدی را امتحان کنید. علاوه بر این، شما فقط نیاز به چند قطره روغن اسانس روی هر گیره لباس دارید. در هر حال، اگر از این روش استفاده کنید، برای مدت‌های زیادی یک ماشین خوشبو خواهید داشت!

خانه

شما می‌توانید از این ترفند به جز اتومبیل، در مکان‌های بیشتری مثل خانه استفاده کنید. آیا در خانه خودشبکه تهویه مطبوع هوا یا کولر دارید؟ یک گیره لباس را نیز به آن بچسبانید تا خانه شما بوی دلنشینی بدهد.

منبع: شریان

کلیدواژه: گیره لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح جزئیات پرونده کلاهبرداری اظهار داشت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری مسابقه بزرگ تلفنی اظهار داشته فقط با پاسخ به یک سوال می‌تواند برنده صدمیلیون تومان شود که شاکی نیز وسوسه شده و با کلاهبرداران همراهی کرده و در ادامه با دریافت اطلاعات بانکی وی از او کلاهبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید: کشف جسد مردی با دست‌وپا و دهان بسته در رودخانه

وی تصریح کرد: مجرمان با استفاده از ترفندهای زیرکانه مالباخته را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود کدهای مختلفی را که از پشت تلفن به وی اعلام می کرده در مرورگر تلفن همراه خود وارد و اعلام کند، شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی حساب های بانکی خود می شود.

سرهنگ معظمی گودرزی ادامه داد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری متهمان شناسایی و پس از تشریفات قضایی هر ۴ عضو اصلی این باند دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

وی با اشاره به گسترده بودن ابعاد کلاهبرداری این مجرمان افزود: ممکن است شیوه های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد اما در نهایت به یک شیوه عمل می کنند و با اعلام برنده شدن مخاطبان، با ترفندهای ماهرانه تمام اطلاعات حساب بانکی افراد را دریافت کرده و با استفاده از آن اقدام به برداشت از حساب افراد می کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همان گونه که به دفعات توسط پلیس هشدار داده شده است به هیچ عنوان جهت دریافت جایزه نیازی به حضور در پای دستگاه عابربانک و یا دادن اطلاعات محرمانه حساب بانکی از جمله اینترنت بانک و همراه بانک نیست و تماسهایی که این موارد را از شهروندان درخواست می نمایند قطعا کلاهبرداری است، همچنین هیچ سازمان دولتی اعم از صدا و سیما و اپراتورهای تلفن همراه ، شرکت مخابرات ، سازمان حج و زیارت و ... با استفاده از خطوط شخصی و از بستر شبکه های اجتماعی با هیچکس تماس نمی گیرند و و صرف استفاده از لوگو و یا نشان این سازمانها بر روی پروفایل شخص تماس گیرنده در شبکه های اجتماعی دلیلی بر صحت و تائید منشاء این تماس ها نیست.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229646 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • چند ترفند رانندگی از این خانم یاد بگیرید (فیلم)
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم