Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ای با حضور مسئولین بهزیستی و نیروی انتطامی به منظور همکاری هرچه بیشتر این دو ارگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در راستای همکاری اداره بهزیستی و نیروی انتظامی جلسه ای با حضور داود خادم رئیس اداره بهزیستی، سرهنگ حسنوند رئیس پلیس پیشگیری شهرستان ملارد، مریم طاهرخانی معاون امور اجتماعی، آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی و روسای کلانتری های شهرستان برگزار گردید که طی آن مسائلی در خصوص چالش های اورژانس اجتماعی در موقعیت های حساس و نیاز به همکاری نیروی انتطامی جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کمک به انجام هرچه بهتر امور مطرح گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.داود خادم ضمن تشکر از همراهی و همکاری همیشگی فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان ملارد گفت: در شرایط کنونی و بدلیل شیوع بیماری کوید ١٩ پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بیش از پیش مورد اهمیت میباشد.

وی افزود کارشناسان و روانشناسان این اداره آمادگی کامل جهت پیگیری امور مربوط به ساماندهی مجهولین و نیز کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی را دارند که این مسئله نیازمند همیاری هرچه بیشتر ارگانهایی چون نیروی انتظامی و ... در شهرستان ملارد میباشد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه داود خادم از مسئولین نیروی انتظامی با اهدا لوح تقدیر و تشکر کرد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی ملارد شهرستان ملارد نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز