Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:21:13 GMT

جوان 28 ساله در رودخانه زاینده رود غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۷۳۹

جوان 28 ساله در رودخانه زاینده رود غرق شد

فرمانده انتظامی شهرستان سامان از غرق شدن یک جوان 28 ساله در رودخانه زاینده‌رود خبر داد.

علی تابش‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از غرق شدن یک جوان 28 ساله در رودخانه زاینده‌رود خبر داد و گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر غرق شدگی یک نفر در رودخانه زاینده‌رود و در محدوده پل پلنگستان، بلافاصله مأموران انتظامی بخش زاینده‌رود و نیروهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سامان ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد جوانی 28 ساله‌ به علت نامعلومی به داخل رودخانه سقوط کرده و در اثر جریان تند آب رودخانه غرق شده است.

وی اظهار داشت: با تلاش عوامل امدادی، جسد فرد مورد نظر از آب به بیرون انتقال داده شد ولی متاسفانه تلاش جهت نجات وی نتیجه‌ای نداشت.

تابش‌فرد خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز در هنگام حضور در محدوده رودخانه‌ها مسائل ایمنی را رعایت کنند تا از تکرار این‌گونه حوادث تلخ پیشگیری شود.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: زاینده رود غرق شدن رودخانه زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار شوش گفت:این جوان ۶ روز پیش در رودخانه دز به علت غرق شدگی جان خود را از دست داد. 
محسن حویزه افزود: تمام امکانات شهرستان برای پیدا کردن پیکر این جوان از همان روز اول به کار گرفته شد که به دلیل شرایط جوی، افزایش دبی و طغیان رودخانه و همچنین گل آلود بودن آب، جستجو‌ها بی نتیجه بود. 
وی ادامه داد:پیکر این جوان پس از ۶ روز تلاش مشترک تیم‌های عملیاتی سه شهرستان شوش، کرخه و دزفول و همچنین همراهی جوانان و قایقران‌های حاشیه دز کشف و از آب بیرون کشیده شد.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • کشف پیکر جوان غرق شده شوشی پس از ۶ روز
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان