Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان از گسترده شدن سفره اطعام غدیر در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: کمک‌های مومنانه ستاد استمرار دارد. - اخبار استانها -

محمدعلی روح‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: پویش احسان غدیر در ایام عید سعید غدیر خم در سراسر استان کرمان به همت هیئت‌های مذهبی، موکبان و گروه‌های جهادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از طبخ و توزیع پنج میلیون پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر در مناطق کم برخوردار کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: از این تعداد 80 هزار پرس غذا گرم با مشارکت هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در استان کرمان طبخ و توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با اشاره اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا قرار داریم تلاش شد تا طبخ و توزیع این غذاها با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا انجام شد ادامه داد: در هر آشپزخانه یک کارشناس بهداشت در طبخ غذا نظارت داشت.

80 هزار پرس غذای گرم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق کم‌برخوردار استان کرمان طبخ و توزیع می‌شود45 هزار بسته غذایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین آسیب‌دیدگان کرونای استان کرمان توزیع می‌شودآغاز رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان به روایت تصویر

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا کمک به جامعه آسیب‌دیده از کرونا و مردم محروم را در برنامه داشته است گفت: وی بیان کرد: تهیه و تامین لوازم بهداشتی مورد نیاز جامعه و کمک به افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا و اقشار آسیب‌پذیر جامعه را در برنامه داشته است.

روح‌اللهی با اشاره به اینکه تا کنون دو مرحله رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا شده است ادامه داد: مرحله اول رزمایش همزمان با ماه مبارک رمضان و مرحله دوم نیز در حال حاضر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش در کشور یک میلیون بسته معیشتی غذایی توزیع و مرحله در دوم رزمایش توزیع 4 میلیون بسته پروتئینی و بهداشتی در حال انجام است ادامه داد: توزیع جهیزیه و لباس بین محرومان نیز در برنامه است که به زودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P1357/S6,67/CT15 بیشتر بخوانید... سنت حسنه اطعام نیازمندان ‌در جزیره هرمز به روایت تصویر‌ توزیع ۱۳۸هزار پُرس غذای گرم در اطعام غدیر کاشان فارس| احیای سنت حسنه اطعام نیازمندان در "عید غدیر"؛ گروه‌های جهادی آتش به اختیار وارد عمل شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سنت حسنه اطعام نیازمندان ‌در جزیره هرمز به روایت تصویر‌ توزیع ۱۳۸هزار پُرس غذای گرم در اطعام غدیر کاشان فارس| احیای سنت حسنه اطعام نیازمندان در "عید غدیر"؛ گروه‌های جهادی آتش به اختیار وارد عمل شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۲ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۳ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۴ بیش از ۲میلیون تن ذرت در کشور گم شد/ مرغداران همچنان از بازار آزاد دان می‌خرند ۵ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان: راه نجات "هفت‌تپه" تغییر مدیریت و حمایت نهادهای انقلابی است ۶ گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند ۷ تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم ۸ ذخایر آب پشت سدهای آذربایجان‌غربی به ۱۱۲۰ میلیون متر مکعب رسید مهمترین اخبار استانها گزارش|در رثای فرمانده‌ای که ‌ژنرال آمریکایی برایش احترام نظامی گذاشت / ناگفته‌هایی از خلبان شهید عباس بابایی گزارش ویدئویی| چرا قم دوباره وارد بحران کرونا شد؟/ وقتی مردم رعایت نکات بهداشتی را جدی نمی‌گیرند اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ عضو کمیسیون صنایع مجلس: قرارداد ایران و چین شوک به اردوگاه دشمن بود / واگذاری جزایر‌ اصلا صحت نداشت مهمترین اخبار تسنیم لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت تمدید تمام محدودیت‌ها و دوری کارمندان تا پایان هفته در تهران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام سنت حسنه اطعام نیازمندان گروه های جهادی استان کرمان طبخ و توزیع اطعام غدیر عید غدیر غذای گرم امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

استاندار در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان بر هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات شهر و استان اصفهان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان گفت: دست عنایت الهی به صورت مستمر به امداد مردم این سرزمین آمده و بی‌توجهی به پیشینه تاریخی این امداد الهی ما را دچار غفلت خواهد کرد.

وی با یادآوری شکست آمریکایی‌ها در طبس، خاطرنشان کرد: رژیم جنایتکار آمریکا به واسطه حمله به طبس قصد انجام جنایت‌های متعددی داشت و برای بمباران برخی از مناطق تهران برنامه‌ریزی کرده بود اما به مدد الهی این رژیم جنایتکار شکست خورد و این واقعه، سوره فیل را در ذهن یادآور می‌کند و خداوند متعال با امدادهای غیبی، تصویر و ترسیم دیگری از اراده خدا را در این سرزمین رقم زد و امیدواریم که خداوند باز هم ما را در مسیر حرکت به سوی جهانی شدن انقلاب یاری کند.

استاندار در ادامه به بازدید از منطقه شرق شهرستان اصفهان اشاره کرده و گفت:  با توجه به‌ وسعت شهرستان اصفهان و همچنین چالش‌ها، مشکلات، حواشی مسائل مناطق مختلف این شهرستان، قرار بر این بود که مسائل شهرستان اصفهان در سفرهای متعدد و به صورت منطقه‌ای مورد بررسی قرار بگیرد و در این راستا و در امتدا سفرهای شهرستانی، امروز در خدمت منطقه شرق شهرستان اصفهان بودیم و چالش‌ها و مشکلات این منطقه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این سومین سفر منطقه‌ای به شهرستان اصفهان بود و در این راستا به  مناطق بر آن شمالی و جنوبی، کراج و شهرهای زیار، قهجاورستان سفر کرده و از برخی پروژه‌ها بازدید به عمل آوردیم‌.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در ادامه سفرهایی را به سایر مناطق اصفهان نیز خواهیم داشت تا بتوانیم چالش‌ها و مسائل سایر مناطق را هم از نزدیک بررسی کنیم.

وی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت:  از روسای دستگاهی اجرایی شهرستان و استان انتظار داریم با مساعدت و هم‌فکری راهکارهای خودشان را برای حل مشکلات ارائه دهند و این رویکرد هم‌افزا و  نگاه خیرخواهانه مدیران استان در جلسات مختلف تجلی پیدا کرده و منجر به حل موانع و مشکلات شده است و امیدوارم که امروز نیز همه کمک کنند تا اتفاق ماندگاری برای منطقه شرق اصفهان داشته باشیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان