Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه مسعود برجی گفت: اوایل امسال پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت.

جانشین رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار کرد، از طریق آگهی روزنامه برای مشارکت در تولید و پرورش مرغ تخم گذار با مردی میانسال آشنا شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی بود سال هاست که در این حرفه فعالیت دارد و برای توسعه فعالیتش نیاز به سرمایه گذار دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی ادامه داد، قرارداد مشارکت کاری تنظیم کردیم و مقرر شد مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به ازای شراکت در توسعه سایت تولید در ورامین و دفتر فروشی در تهرانپارس پرداخت کنم و در این مکان‌ها سهیم شوم و سود حاصله نیز به صورت برابر بین من و او تقسیم شود.

وی ابزارداشت: شاکی افزود، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال طی دو فقره چک رمز دار بانکی به وی تحویل دادم. مدتی به بهانه اخذ مجوز از وزارت بهداشت، دامپزشکی و ... سپری شد تا اینکه متوجه شدم از دفتر کار و منزل مسکونی اش واقع در شرق تهران گریخته است.

این مقام انتظامی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی قرارداد تنظیمی مال باخته بررسی و در پاسخ استعلام انجام شده به دست آمد متهم مشخصات هویتی خود را جعلی ارائه کرده است.

سرهنگ برجی اظهار کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با ادعای بیماری فرزندش مبلغ ودیعه مسکن محل مسکونی اش را از موجر گرفته و بلافاصله محل سکونتش را تخلیه و تحویل موجر داده است.

جانشین رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با مبالغ دریافتی سکه و ارز خریداری کرده است، در ادامه تحقیقات پلیسی هویت واقعی وی شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه محل‌های تردد متهم در محدوده لویزان و شیان شناسایی شد، گفت: متهم با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به جرم ارتکابی با استفاده از کارت ملی جعلی اعتراف کرد.

سرهنگ برجی تصریح کرد: متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و با دستور شعبه اول دادیاری دادسرای ناحیه ۴ تهران روانه زندان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری میلیاردی دستگیری متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه