Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:29:18 GMT

رونمایی از 6  عنوان کتاب جدید در جهاد دانشگاهی اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۲۵۲

رونمایی از 6  عنوان کتاب جدید در جهاد دانشگاهی اردبیل

ایسنا/اردبیل به مناسبت چهلمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی از شش عنوان کتاب جدید در جهاددانشگاهی اردبیل رونمایی شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل 18 مرداد در مراسم رونمایی از این کتابها با اشاشره به انتشار یکصد و 25 عنوان کتاب در انتشارات این واحد اظهار کرد: این مرکز با انجام فعالیت‌های چاپ و انتشار، در حال خدمت‌رسانی به جامعه فرهنگی و دانشگاهی استان بویژه دانشگاهیان است و سال گذشته موفق به کسب عنوان کتاب برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران اوچی اردبیلی، انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل را از ظرفیت‌های این نهاد عنوان و تصریح کرد:  این مرکز خدمات ارزنده‌ای را در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگ به جامعه فرهنگی و دانشگاهی استان ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه کتاب نقش کلیدی در گسترش آن دارد، افزود: جهاددانشگاهی به عنوان نهادی علمی، فرهنگی و پژوهشی تلاش می‌کند تا رسالت‌های خود را در حوزه‌های مختلف به خوبی ایفا نماید.

به گزارش ایسنا، در این مراسم مدیر مسئول انتشارات جهادانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا موجب اخلال در فعالیت‌های این مرکز شده بود، ۲۵ عنوان کتاب به چاپ رسید و ۱۰ عنوان کتاب نیز در مراحل داوری مورد پذیرش قرار نگرفت.

مهران محمدی با بیان اینکه در این مراسم از شش عنوان کتاب رونمایی می شود اضافه کرد: این کتاب‌ها در حوزه‌های کشاورزی، علوم پایه و علوم مالی است که به همت اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل وارد بازار نشر شده است.

در این مراسم از کتاب «کشت و پرورش فندق» تالیف مهران اوچی اردبیلی، عضو هیأت ‌علمی جهاددانشگاهی استان اردبیل، جواد فرخی، عضو هیأت ‌علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کرمان، داود جوادی، عضو هیأت ‌علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان و سید کریم تهامی، عضو جهاددانشگاهی استان اردبیل در 224 صفحه، «تولید محصولات کشاورزی به شیوه نوین (کشت بدون خاک)» تالیف دکتر احمد توبه، عضو هیأت‌علمی دانشگاه محقق اردبیلی و سیدکریم تهامی، عضو جهاددانشگاهی  استان اردبیل در 120 صفحه، «مقدمه‌ای بر علوم زیستی» تالیف دکتر سیده معصومه هاشمی‌نیا، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در 216، «مدیریت سود» تألیف امیر مردانشاهی، مهدی فتحی مرادلو و مهدی سجادی در 88 صفحه، «مدیریت بحران در ساختارهای شهر با رویکرد زلزله» تالیف مهدی فرج محمدیه و قاسم فتحی در 208 صفحه، «مدیریت علف‌های هرز در کشاورزی پایدار» تالیف دکتر حسین کربلائی خیاوی، عضو هیأت ‌علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل و جمعی از همکاران در  195 صفحه رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری انتشار کتاب جهاددانشگاهی استان اردبیل عنوان کتاب عضو هیأت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • کتاب «چالش‌های تاریخی» رونمایی شد
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران