Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@09:54:52 GMT

گاز ۵ روستای سلماس روشن می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۴۸۰

گاز ۵ روستای سلماس روشن می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،علی نصرالهی رئیس اداره گاز سلماس، با اشاره به نزدیکی هفته دولت، اظهار کرد: طی این هفته گاز روستاهای عیان، گبرآباد، گل آدم، شیدان و ینگجه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گفته رئیس اداره گاز سلماس ، برای گازرسانی به این پنج روستا، در مجموع ۶۲ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره گاز سلماس با اعلام اینکه در حال حاضر ضریب نفوذ گاز در میان خانوار روستایی سلماس حدود ۶۰ درصد است، افزود: با افتتاح پروژه‌ گازرسانی پنج روستای مورد اشاره در هفته دولت، ضریب نفوذ گاز روستایی به ۶۷ درصد خواهد رسید.

نصرالهی در ادامه، درباره پروژه‌های روستایی در دست اجرای این شهرستان نیز گفت: هم اکنون گازرسانی به ۱۰ روستای خان تختی، دو روستای محور حسبشه و کوزه رش، ۳ روستای محور خاندام و یک روستای محور عیان در حال اجراست.

رئیس اداره گاز سلماس درباره پروژه‌های اجرایی بخش صنایع و دیگر پروژه‌ها نیز اظهار کرد: گازرسانی به ۲۲ مورد صنایع شهرستان، حفرات خالی شهرستان، اجرای خطوط تغذیه محورهای سنجی، کتبان و لشکران دیگر پروژه‌های در دست اجرای سلماس هستند.

انتهای پیام/ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی هفته دولت گاز طبیعی پروژه های گاز رسانی گاز رسانی به روستاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام‌جمعه سلماس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دشمن از ابزار کشف حجاب برای از هم‌ پاشیدن نظام خانواده استفاده می‌کند و بر همگان واجب است  از اجرای طرح نور حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمنان در صدد ضربه زدن به جوانان هستند و باید با هوشیاری و بصیریت توطئه های انها خنثی شود.

او سپس در بخش دیگری از سخنان خود  با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بایستی روش و سیره ائمه و پیامبران الگوی زندگانی ما باشد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین بر جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق قدرت نظامی و امادگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور