Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@21:38:23 GMT

ارسال نامه های تهدید آمیز به مساجد «هسن» آلمان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۵۲۰

ارسال نامه های تهدید آمیز به مساجد «هسن» آلمان

حداقل دو مسجد در ایالت مرکزی «هسن» آلمان نامه های تهدید آمیزی را در هفته جاری دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»،حداقل دو مسجد در ایالت مرکزی «هسن» آلمان نامه های تهدید آمیزی را در هفته جاری دریافت کردند.

 

به گفته نمایندگان جامعه اسلامی هسن،گروهی از نئونازی ها نامه های تهدید آمیز به مساجد واقع در مناطق «فوئرت»،«واهلن» و برخی دیگر از مناطق کوچک ایالت هسن ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محتوای این نامه ها شامل تهدید به خشونت علیه مسلمانان بود که به امضای گروهی تحت عنوان « NSE 2020» رسیده بود.

 

نماینده اتحادیه امور مذهبی ترکی-اسلامی آلمان (دیتیب) از پلیس هسن خواست تا تحقیقات جدی در این مورد انجام دهد و حمایت های بیبشتری از مساجد به عمل بیاورد.

 

در ماه جولای مقامات آلمان یک پلیس بازنشسته و همسرش را که مظنون به نگارش و ارسال نامه های تهدید آمیز بودند،دستگیر کردند.

 

در ماه های اخیر بیش از ده ها مسجد و حزب سیاسی و آژانس خبری در آلمان پیام هایی با موضوع تهدید به بمب گذاری دریافت کرده اند که اصولا از سوی سازمان های تروریستی راست گرا مانند «lood» و «Honor» ارسال شده اند.

 

 آلمان در سال های اخیر شاهد افزایش اسلام هراسی بوده که نتیجه تبلیغات منفی احزاب راست گرا است.

 

 آلمان کشوری با بیش از 81 میلیون جمعیت دارای بیشترین جمعیت مسلمان در میان کشورهای اروپای غربی است.

 

 در میان حدود چهار میلیون و 700 هزار مسلمان که در آلمان زندگی می کنند، سه میلیون نفر از آنها ترک تبار هستند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: آلمان تهدید مسجد نامه های تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد

ایالت هاوائی به نخستین ایالتی تبدیل شد که در کنگره ایالتی خود قطعنامه‌ای در حمایت از آتش‌بس دائمی در غزه به تصویب رساند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مجلس نمایندگان و مجلس سنای ایالتی در هاوائی با تصویب قطعنامه‌ای از دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا خواسته‌اند در غزه آتش‌بس برقرار کند. هاوائی نخستین ایالتی در آمریکا است که چنین قطعنامه‌ای به تصویب رسانده است.

پیش از این در ماه مارس مجلس سنای هاوائی با 24 رأی موافق و یک رأی مخالف این قطعنامه را تصویب کرده بود. مجلس نمایندگان با 48 رأی موافق و 3 رأی مخالف این قطعنامه را روز جمعه به تصویب رساند. با آنکه هاوائی نخستین ایالتی است که اقدام به تصویب چنین قطعنامه‌ای می‌کند اما «اتاق دسترسی عمومی» کنگره ایالتی هاوائی به هافینگتون‌پست گفت که از قدرت لازم برای اجرایی کردن این قانون برخوردار نیست و این قطعنامه به امضای فرماندار نیاز ندارد.

طبق نوشته یاهونیوز، قانونگذاران ایالتی خواستار آن شده‌اند که جو بایدن برای برقراری آتش‌بس فوری و دائمی در غزه تلاش کند. علاوه بر این، قطعنامه مذکور خواستار آن شده که دولت بایدن در جهت ترک خصومت‌ها و تسهیل ورود کمک‌های انسان‌دوستانه به غزه تلاش کند.

دولت جو بایدن در 207 روزی که از جنگ در غزه می‌گذرد از اصلی‌ترین موانع برقراری آتش‌بس دائمی در غزه بوده و تا کنون چند قطعنامه را در شورای امنیت سازمان ملل متحد در حمایت از آتش‌بس وتو کرده است. این در حالی است که از زمان آغاز جنگ در غزه بیش از 34 هزار نفر به شهادت رسیده و ده‌ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

روز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزهبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمرسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • شکایت نیکاراگوئه از آلمان برای ارسال سلاح به اسرائیل در لاهه رد شد
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • فیلم/ بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در ایالت ایندیانا
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد