Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:54:11 GMT

افزایش بدبینی آلمانی‌ها به شرایط آینده اقتصادی با شیوع مجدد کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۳۷۳۰

افزایش بدبینی آلمانی‌ها به شرایط آینده اقتصادی با شیوع مجدد کرونا

‍‍‍‍‍‍

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد اکثر شهروندان آلمانی نسبت به آینده اقتصادی بدبین هستند و این بدبینی روزافزون به دلیل ترس آن‌ها از عواقب افزایش آمار مبتلایان جدید به کرونا در این کشور است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی" آلمان، نتایج جدیدترین نظرسنجی موسسه "فورسا" نشان می دهد اکثر شهروندان آلمانی چشم انداز بدی نسبت به شرایط اقتصادی کشورشان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این بدبینی می تواند افزایش شمار مبتلایان جدید به کرونا در آلمان و ترس از عواقب آن باشد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که بحران کرونا روی شهروندان آلمانی به شدت تاثیر گذاشته است. اکثر شهروندان آلمانی (61 درصد) اعتقاد دارند که در سال‌های آینده شرایط اقتصادی بدتر می شود. بر این اساس حدود کمتر از یک چهارم شهروندان (23 درصد) به آینده خوش بین هستند.

در اواسط جولای 28 درصد شهروندان آلمانی اعلام کردند که انتظار وضعیت اقتصادی بهتری در کشور خود را دارند.

احتمالا این بدبینی روزافزون شهروندان آلمانی به دلیل افزایش آمار مبتلایان جدید و نگرانی درباره وقوع موج دوم کرونا و عواقب آن در این کشور است. برخی سیاستمداران بلند پایه و کارشناسان اقتصادی برجسته در آلمان در هفته‌های اخیر درباره عواقب اقتصادی به وجود آمدن موج دوم کرونا هشدار دادند.

افزایش ترس از فقر در بین شهروندان آلمانیبالا گرفتن درخواست‌ها در آلمان برای اقدامات متقابل علیه سیاست‌های تحریمی آمریکادستگیری یک زن عضو داعش در آلمان

"مارسل فراتستچر"، رئیس انستیتو تحقیقات اقتصادی آلمان اعلام کرده است که موج دوم کرونا می تواند نسبت به موج اول آسیب های اقتصادی بیشتری ایجاد کند.

نخست وزیر ایالت زاکسن-آنهالت آلمان هم گفته است در صورت وقوع موج دوم نمی توان دوباره محدودیت‌های گسترده را اعمال کرد.

از آنجایی که موارد ابتلای جدید روزانه به کرونا در آلمان در روزهای اخیر از مرز هزار نفر عبور کرده است نگرانی‌ها در این باره که دولت آلمان مجددا اقدامات کرونایی را تشدید کند افزایش پیدا کرده است. با این همه اکثر شهروندان آلمانی اعتراضات ضد کرونایی هفته گذشته در برلین را با دید انتقادی می نگرند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی حدود 91 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که این اعتراضات را قابل درک نمی دانند. 87 درصد هم اعتقاد داشتند که فکر نمی کنند اکثر جامعه آلمان حامی این معترضان باشند.

در اعتراضاتی که هفته گذشته علیه سیاست‌های ضد کرونایی دولت در برلین برگزار شد اکثر معترضان قواعد کرونایی را رعایت نکردند و این مسئله باعث ایجاد بحث هایی درباره ممنوعیت اعتراضات در دوران شیوع کرونا در بین سیاستمداران آلمانی شد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" بیشتر بخوانید... افزایش ترس از فقر در بین شهروندان آلمانی آلمان و فرانسه به علت اختلاف با آمریکا از مذاکرات اصلاح سازمان بهداشت جهانی خارج شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افزایش ترس از فقر در بین شهروندان آلمانی آلمان و فرانسه به علت اختلاف با آمریکا از مذاکرات اصلاح سازمان بهداشت جهانی خارج شدند واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس ۲ واکنش به موقع ارتش لبنان برای حفظ امنیت و مقابله قاطع با گروه‌های خرابکار ۳ اعتراض رسمی ایران به حمایت آمریکا از گروه تروریستی تندر ۴ بازتاب انتقاد تند وزیر خارجه پاکستان از سران عربستان پس از بی‌توجهی به مساله کشمیر ۵ مخالفت روسیه با بین المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت ۶ هزاران اسرائیلی در مخالفت با نتانیاهو به خیابان‌ها آمدند ۷ لبنان| واکنش ارتش و دستگاه‌های امنیتی به اقدامات خشن برخی معترضان در بیروت ۸ فشار جریان غربگرا علیه دولت لبنان وارد فاز جدیدی شد / استعفای نمایندگان حزب کتائب از پارلمان لبنان مهمترین اخبار بین الملل ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس هزاران اسرائیلی در مخالفت با نتانیاهو به خیابان‌ها آمدند لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد رسانه صهیونیستی : جبهه غزه به مراتب خطرناک‌تر از جنوب لبنان است مهمترین اخبار تسنیم لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد تلاش مجلس برای کاهش انحراف در بودجه‌ عمرانی/ جلوی انحراف در اعتبارات عمرانی را می‌گیرم اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار آلمان اکثر شهروندان آلمانی بین الملل برای حفظ موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۳۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح و بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان این شهرستان در سال آینده خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات عمرانی و ساختمانی این کارخانه به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی خط دوم این کارخانه در حال ساخت، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات است.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی تا سال آینده استارت کوره خط دوم کارخانه خواهد خورد، تصریح کرد: ۹۸ درصد قطعات و ماشین‌آلات این کارخانه ساخت کشور است و با راه‌اندازی خط دوم این کارخانه ۲۰۰ نفر نیروی کار متخصص بکارگیری خواهند شد.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بوده و هستیم و تلاشمان رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهرستان است و انتظار است در جذب و بکارگیری کارگران و پرسنل از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

وی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان تسهیلات اعطایی خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی تعریف شد اما متأسفانه برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی کرده‌اند که هماهنگی نماینده منتخب پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی شهرستان هستیم ضمن اینکه جذب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید بانکی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود