Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:37:51 GMT

کشف یک تن موادمخدر در مرزهای هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۶۱۶

کشف یک تن موادمخدر در مرزهای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین دهکی گفت: در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مرزبانان هرمزگانی در پایگاه دریابانی بندرلنگه طی دو عملیات جداگانه، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی استان، موفق شدند یک تن موادمخدر را کشف کنند.

سردار دهکی افزود: مرزبانان در این مدت کوتاه موفق شدند با انهدام و متلاشی نمودن ۲ باند از سوداگران مرگ در مرزهای استان، با توقیف یک فروند شناور و یک دستگاه خودرو، یک تن موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان اذعان داشت: با اشاره به متواری شدن متهمان و اینکه دستگیری آنان در دستورکارقراردارد مأموران در بازرسی از منطقه مقدار یک تن مواد مخدر ازنوع تریاک کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم و خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت مرزبانان در جای جای نقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

کد خبر 4994013

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی هرمزگان قاچاق مواد مخدر ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید

ایسنا/کردستان فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت دومین مرزبان مجاهد حادثه هنگ مرزی بانه خبر داد.

سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: ستوان‌دوم جلال اعتماد از مرزبانان غیور هنگ مرزی بانه که در درگیری با گروهک معاند به شدت مجروح شده و در بیمارستان شهرستان بانه مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، ساعاتی پیش به دلیل شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و هم‌رزمانش، افزود: در خط مقدم دفاع از خاک کشور مرزبانان از جان مایه گذاشته و لرزه بر پیکره مجرمان و متجاوزان مرزی انداخته‌اند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، شهید اعتماد متأهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان