Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@09:13:38 GMT

51 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری احداث شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۸۶۳

51 واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری احداث شد

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در 4 ماهه نخست امسال 51 واحد مسکن مددجویی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه تأمین مسکن مناسب و ایمن زمینه توانمندسازی خانواده‌های نیازمند را فراهم می‌کند، گفت: در چهار ماهه نخست امسال 51 واحد مسکن مددجویی در اختیار مددجویان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض و تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای تحقق این رویکرد مهم در نظر گرفته شده است، ادامه داد: طی چهار ماهه نخست امسال 47 واحد مسکن در مناطق روستایی و شهری استان مطابق با اصول و قوانین نظام‌مهندسی احداث و تحویل مددجویان شده است.

وی ضمن تشکر از مشارکت نیکوکاران در تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد، افزود: از این تعداد هزینه احداث چهار واحد مسکونی نیز از سوی نیکوکاران تأمین و در همین راستا 6 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان تعمیر شده‌ است.

ملک‌پور با بیان اینکه طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی از طرح‌های کمیته امداد در راستای تأمین مسکن متناسب، مقاوم و بادوام روستایی برای مددجویان است، گفت: نیکوکاران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح به سامانه طرح نوسازی مسکن روستایی مراجعه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه به مناسبت عید غدیرخم و در مرحله دوم طرح مواسات با مشارکت بنیاد مستضعفان و گروه‌های جهادی سه هزار بسته موادغذایی در مناطق محروم بازفت و منطقه صعب‌العبور موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ توزیع شد، گفت: این بسته‌ها شامل برنج، رب گوجه‌فرنگی، روغن، سویا، حبوبات و ماکارونی بود که با رعایت نکات بهداشتی بسته‌بندی شد.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن چهارمحال و بختیاری کمیته امداد واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری