Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:25:52 GMT

میزبانی جشنواره تئاتر مقاومت از تولیدات دو سال اخیر کودک و نوجوان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۴۹۳۳

میزبانی جشنواره تئاتر مقاومت از تولیدات دو سال اخیر کودک و نوجوان

‍‍‍‍‍‍

هفدهمین جشنواره سراسری تئاترمقاومت، از آثار برتر و موفق حوزه کودک و نوجوان ۲ سال اخیر میزبانی خواهد کرد. - اخبار فرهنگی -

 به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، ناصر آویژه مدیر بخش کودک و نوجوان هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، از پذیرش آثار موفق این حوزه در دو سال گذشته خبر داد و افزود: هنرمندانی که طی سال‌های 97 و 98 در حوزه تئاتر کودک و نوجوان با موضوع مقاومت و دفاع مقدس اثر تولید کرده و اجرای عمومی داشته‌اند، تا پایان مردادماه فرصت دارند دی‌وی‌دی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قیصر(بخارست) هشتم، پلاک 16، طبقه 6  ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درباره کیفیت آثار ارسال شده گفت: بحمدالله میزان استقبال از این بخش قابل‌قبول بوده و تاکنون شاهد دریافت آثار خوبی با موضوع انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت بوده‌ایم.

آویژه با بیان اینکه موضوعات متنوع و گسترده‌ای در فراخوان این جشنواره پیش‌بینی شده است افزود:  مجدداً از هنرمندان این عرصه که با تمام توان و با قلم و فکر و اندیشه در پی ساختن نسلی پرشور و توانمند برای ایران اسلامی‌اند دعوت می‌کنم که در صورت تمایل آثار خود را تا 31 مردادماه 99، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی، آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اخبار تئاتر | «کامران تفتی» در برج آزادی کارگردانی می‌کند/ جشنواره تئاتر «اکبر رادی» لغو شدجشنواره تئاتر مقاومت، آیینه‌دار همدلی ملت ایران است

انتهای پیام/ 

R1539/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر کودک جشنواره هنر مقاومت تئاتر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط تئاتر کودک جشنواره هنر مقاومت تئاتر پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ خندوانه آبان پخش می‌شود ۲ سرنوشت تمام انسان‌ها به پیام غدیر گره خورده است/ چرا پیامبر(ص) غدیر را برای اعلام جانشینی برگزید؟ ۳ مستندی از پشت پرده "آقازاده" ساخته شد + فیلم ۴ جلالی: نذورات محرم در قالب کمک‌های مؤمنانه باشد/ دسته‌روی ممنوع است + فیلم ۵ صحنه "عصر جدید" صحنه وحدت شد/ وقتی ایرانی‌ها و افعانستانی‌ها رژه برادری رفتند ۶ یادداشت| "غدیر" آموزگار جامعه اسلامی ۷ آداب و اعمال شب و روز عید غدیر ۸ حدیث غدیر| زمانی که ابلیس در ماجرای غدیر ناله سر داد مهمترین اخبار فرهنگی "زیرخاکی ۲" نوروزی شد؟/ "خانه امن" آبان‌ماه در تلویزیون سرنوشت تمام انسان‌ها به پیام غدیر گره خورده است/ چرا پیامبر(ص) غدیر را برای اعلام جانشینی برگزید؟ شبکه یک حضور رشیدپور را تکذیب کرد جلالی: نذورات محرم در قالب کمک‌های مؤمنانه باشد/ دسته‌روی ممنوع است + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین جزئیات پرداخت وام با وثیقه سهام عدالت/ نرخ سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر کودک جشنواره هنر مقاومت تئاتر تئاتر کودک جشنواره هنر مقاومت تئاتر هفدهمین جشنواره کودک و نوجوان تئاتر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر عامل کانون‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون وزیر اموزش و پرورش در دیدار نماینده ولی فقیه در استان  کرمان گفت : رهبرمعظم  انقلاب به حوزه کودک و نوجوان وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دقت ویژه ای دارند در طول سالهای گذشته دست اندکاران کانون در دیدار با رهبر معظم انقلاب توصیه های پیرامون کودک و نوجوان و اهمیت کانون دریافت کردند از جمله اینکه برنامه های خلاق و پویا ویژه انها طراحی شود و در دل انها بذر ایمان کاشته شود به همین منظور استفاده ار ابزار هنر میتواند در کانون بسیار موثر باسب محور فعالیتها در کانون کتابست.
علامتی با تاکید بر پیگیری سه سیاست  از جمله  رصد وبررسی سیاست مرکز محوری  در سفر های استانی،حوزه دفاع مقدس  بطور ویژه در این استان با حضور شهدای اخیر حمله تروریستی که ثلث انها کودک و نوجوان بودند و وجود مزار مطهر سردار سلیمانی مورد توجه است و برخی فعالیتهای فرهنگی در این خصوص شروع شده و پراکندگی و پهناور بودن استان ایجاب میکند متناسب با زیست بوم استان منطقه به منطقه برنامه ریزی کنیم  که در تمام‌موارد ظرفیت روحانیت و امام‌جمعه ها بسیار اهمیت دارد.

 بگفته وی یکی از محصولات ما فیلم بچه زرنگ‌است که ایدئولوژی حب وطن حس مسئولیت دارد و سیاست دیگر ما  نوجوان‌محوریست و رمانها و فیلمهای نوجوان در دستور کار ماست.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان افزود نظام تعلیم و تربیت در انسانها به گونه ایست که مربی همه کاره نیست و نمیتواند تمام بحث تربیت را یدک بکشد بنابراین حتما باید سهمی برای متربی قائل شد یعنی  خودش پذیرش و اختیار داشته باشد ..
 وی تاکید کرد:لازم است برای تربیت گروه سنی کودک و نوجوان همه ی ظرفیتها و امکانات تعلیم و تربیت بکار گرفته شود .  

 

            

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز