Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی " آینده روشن من" با رویکرد معرفی مشاغل در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ به همت مدیریت امور شعب بانک کارآفرینی امید و کانون‌ پرورش‌ فکری کودکان و نوجوانان‌ استان کهگیلویه و بویراحمد جشنواره فرهنگی ،  هنری آینده روشن من برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو ارگان  قصد دارند این جشنواره فرهنگی _ هنری را به رویکرد معرفی مشاغل  برگزار کنند.

آشنایی کودکان و نوجوانان با مشاغل گوناگون ،ایجاد انگیزه و تقویت حس جستجوگرانه پیرامون دنیای شغلی ، اهمیت وجود مشاغل در جامعه، گسترش دامنه اطلاعات کودکان و نوجوانان درباره مشاغل و هدف‌گذاری و امید به آینده شغلی در بین کودکان و نوجوانان  از محورهای اصلی این جشنواره می باشد.

این جشنواره در دو بخش کودک و بزرگسال برگزار می شود و به ۳ اثر برگزیده‌ در بخش کودکان و  ۱۲ اثر برگزیده‌ در بخش نوجوانان و بزرگسالان‌ جوایز نقدی تعلق می گیرد.

علاقه مندان می توانند از اول‌ ۲۰ مردادماه  لغایت‌ ۲۰ شهریورماه‌ ۱۳۹۹ آثار خود را که می تواند شامل : ( عکس، تولید کلیپ ( معرفی شخصیت کارآفرینان برتر استانی و بومی )‌  انیمیشن، نقاشی، دلنوشته  ) باشد؛ با ذکر نام و نام‌ خانوادگی، سن و شماره همراه به شماره واتساپ ۰۹۳۰۴۱۰۰۵۶۱  یا آدرس ایمیل kboyer@kpf.ir  ارسال نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشاغل کودکان و نوجوانان جشنواره فرهنگی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود