Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:55:44 GMT

جفای بزرگ به بیماران کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۱۸۰

جفای بزرگ به بیماران کرونا

ایسنا/بوشهر رئیس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان عسلویه گفت: اگر نسبت به افراد مبتلا احساس مسئولیت نداشته باشیم و تصور کنیم فرد مبتلا باید به دنبال رفع مشکلاتش باشد دچار اشتباه و جفای بزرگی شده‌ایم.

عبدالنبی یوسفی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی عنوان کرد: برگزاری مراسمات تجمعی و عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی عامل افزایش آمار مبتلایان در شهرستان عسلویه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر عدم برگزاری مراسمات در شهرستان افزود: هدف ما در ستاد مقابله با کرونا کاهش آمار مبتلایان با استفاده از توصیه‌های بهداشتی بوده و با برگزارکنندگان مراسم‌های تجمعی و افرادی که سلامت شهروندان را به خطر بیندازند برخورد خواهیم کرد.

فرماندار عسلویه بیان کرد: گاهی تاثیر یک تصویر یا کلیپ آموزشی بیشتر از صدها متن و اطلاعیه بوده و مسئولان شهرستان با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد، شوراهای اسلامی و شهرداران از ظرفیت فضای مجازی و بیلبوردها در شهر و روستا در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان در زمینه رعایت و فرهنگ‌سازی در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا بهره ببرند.

این مسئول تاکید کرد: اگر نسبت به افراد مبتلا احساس مسئولیت نداشته باشیم و تصور کنیم فرد مبتلا باید به دنبال رفع مشکلاتش باشد دچار اشتباه و جفای بزرگی شده‌ایم، احساس مسئولیت و عمل به وظیفه اجتماعی در کاهش آمار مبتلایان تأثیرگذار خواهد بود.

انگ زدایی کرونا یک ضرورت انکارناپذیر در جامعه است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: کتمان ابتلای به بیماری کرونا، عواقب جبران‌ناپذیری برای فرد، خانواده و جامعه خواهد داشت که متاسفانه بعضاً به شیوه‌های مختلف سعی در انکار بیماری نموده و بین اطرافیان وانمود می‌کنند که بیمار نیستند.

جاسم زارعی افزود: انگ زدایی در زمینه بیماری کرونا یک ضرورت انکارناپذیر در جامعه است، زمانی که ترس کاذب از انگ‌های اجتماعی نداشته باشیم ابتلای به بیماری را کتمان نکرده، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم قطعا در زمینه کاهش شیوع این بیماری و نهایتاً کاهش مرگ‌ومیر عزیزان به جامعه کمک شایانی خواهیم کرد.

وی ضمن درخواست از همه شهروندان به رعایت جدی فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک اظهار داشت: با عمل به توصیه‌های بهداشتی زمینه‌ساز افزایش سطح سلامت شهرستان و شهروندان باشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیماری کرونا شوراي سلامت عسلویه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی برای بیماران مبتلا به فشار خون (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مبارزه با چربی های کبد با این روش ساده (فیلم) فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم) کدام نمک ضرر کمتری برای انسان دارد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • خطر حمله قلبی در این بیماران بیشتر است
  • توصیه‌هایی برای بیماران مبتلا به فشار خون (فیلم)
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟