Web Analytics Made Easy - Statcounter

توزیع ۲۰۰ هزار سبد مواد غذایی ویژه مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند، ۱۱۰ سری جهیزیه، افتتاح ۱۱۰ طرح اشتغال و ۱۱۰ واحد مسکونی و کلنگ زنی ۲۴ واحد مسکونی دیگر از جمله برنامه‌های این رزمایش است.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم گفت: مرحله نخست رزمایش مواسات در ماه رمضان امسال با گستره زیاد اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهه ولایت نیز از عید قربان تاکنون یک میلیون و ۱۰۰ هزار فقره اطعام و همچنین ۲ هزار قربانی انجام شده است.  امروز هم توزیع سبد کمک معیشتی، افتتاح طرح اشتغال و واحد مسکونی و توزیع جهیزیه انجام می‌شود.

آیت الله سید احمد علم الهدی با بیان اینکه بزرگترین نشانه شیعه و عالی‌ترین نوع تشیع  و پیروی از ولایت حضرت علی (ع) اقتدای عملی به آن حضرت است افزود: رزمایش مواسات یک مورد بزرگ و ارزشی در خصوص کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و اقشار آسیب دیده جامعه با همکاری نهادهای مختلف است.

وی ادامه داد: حسب فرمان رهبر معظم انقلاب رزمایش مواسات به یک و دو مرحله خلاصه نمی‌شود این قرارگاه در حقیقت یک پشتوانه قوی برای اقشار آسیب پذیر است که بدون دغدغه و دلواپسی بدانند یک جریان عظیم انقلابی با فرمان مقام معظم رهبری پشتوانه زندگی آنها است. مرحله بعدی این رزمایش نیز در ماه محرم برگزار خواهد شد.

مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش استانی مواسات و همدلی در فضای باز میدان بسیج به طرف حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سپاه امام رضا (ع) و مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان برگزار شد.

رزمایش مواسات و همدلی در پی سخنان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان امسال در خصوص کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا و پرهیز از موازی کاری دستگاه‌های مربوطه اجرا شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی سازمان اوقاف و امور خیریه سید احمد علم الهدی مشهد کمیته امداد امام خمینی اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه امام رضا ع خراسان رضوی سازمان اوقاف و امور خیریه سید احمد علم الهدی مشهد کمیته امداد امام خمینی اقشار حاشیه ویروس کرونا سپاه امام رضا ع خراسان رضوی سازمان اوقاف و امور خیریه سید احمد علم الهدی مشهد کمیته امداد امام خمینی اقشار حاشیه رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن پرکار در گفتگویی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع امسال این استان طبق نوبت اعلام شده از امروز (پنجم) تا شانزدهم اردیبهشت ماه برای انجام واکسیناسیون اجباری فرصت مراجعه دارند، اظهارکرد: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

وی اظهار کرد: تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیانی که در ۲ سال گذشته این واکسن را تزریق نکرده‌اند، اجباری است.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اینکه در مشهد حدود ۱۰ هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروانها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، ادامه داد: با توجه به مدت مشخص جهت تزریق واکسن برای حجاج تمتع، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرخراسانی را هم در مشهد با توجه به زیارتی بودن این شهر داریم.

وی ادامه داد: شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی ۹ هزار و ۵۶۷ نفر هستند که در قالب ۶۷ کاروان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند، ۳۹ کاروان از این شمار متعلق به مشهدی‌ها است.

پرکار گفت: تامین عوامل یکی از آشپزخانه‌های مرکزی در مکه نیز با خراسان رضوی و به تعداد ۱۰۰ نفر است که معاینات پزشکی این تعداد از روز گذشته در مشهد آغاز شده است.

شایان ذکر است، نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899103

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی