Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:41:42 GMT

محمودوند: تخصص و وجدان کاری سرلوحه امورات همه ما باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۵۸۹۹

محمودوند: تخصص و وجدان کاری سرلوحه امورات همه ما باشد

‍‍‍‍‍‍

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تعهد، تخصص و وجدان کاری سرلوحه امورات همه ما باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 19 مرداد 99) پارلمان در تذکری شفاهی، گفت: باید تعهد، تخصص و وجدان کاری سرلوحه امورات همه ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه معیشتی آسیب‌پذیر هستیم و علت توهین به مقدسات در فضای مجازی فقر و بیکاری است که باید برطرف شود.

قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارددرخواست یک نماینده مجلس از دولت برای توجه ویژه به وضعیت معیشت بازنشستگانمجلس باید زودتر به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کند

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس همچنین به برخی مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اشاره و تأکید کرد: بیکاری در استان لرستان مردم را با سختی و رنج مواجه کرده و حقوق زنان نیز طبق تبصره یک اصل 21 قانون اساسی رعایت نمی‌شود.

محمودوند در پایان خاطرنشان کرد: ساز و کار شناسایی افراد نیازمند به مشاغل خانگی فراهم است، اما بانوان منطقه نیز شرافتمندانه زندگی می‌کنند، برای تأمین نان سفره خالی کودکان یتیم‌شان تلاش می‌کنند، اما نیاز است تا بهزیستی و کمیته امداد نیز در رفع  این مشکلات به آنها کمک کنند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... درخواست یک نماینده مجلس از دولت برای توجه ویژه به وضعیت معیشت بازنشستگان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درخواست یک نماینده مجلس از دولت برای توجه ویژه به وضعیت معیشت بازنشستگان واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ۲ تکرار/توضیحات یک عضو دفتر رئیس‌جمهور درباره خبر گشایش اقتصادی ۳ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار ۴ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه بندی بنزین ۵ بررسی لایحه وظایف و اختیارات وزارت ورزش در دستور کار مجلس ۶ روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم ۷ مخالفت نمایندگان مجلس با سلب فوریت از طرح توزیع قیر رایگان ۸ اعلام ایجاد خط پدافندی تبیین در برابر خط تحریف مهمترین اخبار سیاسی روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است سؤال نماینده تهران از "خاوازی" برای واردات گندم از سوی افراد خاص اعلام وصول شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم مصباحی مقدم: FATF به کلی منتفی است/ صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است اختصاصی| دستور معاون اول رئیس جمهور و وزیر دادگستری برای توقف واگذاری ماشین‌سازی + سند‌ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ «حاجی میرزایی» به مجلس می رود/بررسی وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد فاز اجرا شد

ایسنا/هرمزگان ظهر امروز عملیات اجرایی پروژه احداث پل روستای خورگو از توابع مرکزی بندرعباس آغاز شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هفتم اردیبهشت با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزء برنامه‌ی اصلاحی است.

 دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی درمسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه‌ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.  

به گزارش ایسنا، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود