Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:36:01 GMT

60 درصد سهام عدالت قابل معامله شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۱۸۷

60 درصد سهام عدالت قابل معامله شد

خبرگزاری آریا - وعده رئیس جمهور درمورد 30 درصد دوم سهام عدالت در روز عید غدیر محقق شد و مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند، از امروز می توانند نسبت به فروش 60 درصد سهام خود اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، ابلاغیه مقام معظم رهبری در مورد آزادسازی سهام عدالت نهم اردیبهشت ماه صادر شد و مشمولان از دهم اردیبهشت تا دهم خردادماه این اختیار را داشتند که روش مستقیم یا غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس و طبق آمار، از 49 میلیون نفر مشمول سهام عدالت، 13 میلیون و 600 هزار نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند. این افراد از هشتم خردادماه امکان فروش 30 درصد از سهام خود را با مراجعه به بانک ها یا کارگزاری ها داشتند. بر این اساس چندی پیش حسن روحانی وعده داد که 30 درصد دیگر سهام عدالت برای عید غدیر و 30 درصد دیگر هم برای 22 بهمن آزاد می‌شود.
وعده ای که نیمی از آن محقق شد و از امروز مشمولانی که روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کرده بودند، می توانند نسبت به فروش 60 درصد سهام خود اقدام کنند؛ بنابراین مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند و تاکنون اقدام به فروش سهام خود نکرده اند، می توانند برای فروش 60 درصد سهام خود اقدام کنند.
افرادی هم که پیش از این 30 درصد سهام خود را فروخته بودند، می توانند نسبت به فروش 30 درصد دیگر سهام خود اقدام کنند. سهام داران باید توجه داشته باشند برای فروش سهام خود محدودیت زمانی ندارند و اگر امسال هم اقدام به فروش سهام خود نکنند، حق فروش از آن ها سلب نخواهد شد.

بر اساس این گزارش، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه 492 هزار تومان امروز کمی بیشتر از 18 میلیون و 150 هزار تومان است که 60 درصد آن حدود 10 میلیون تومان می شود. این درحالی است که ارزش این سهام در اوایل خردادماه حدود هفت میلیون و 660 هزار تومان بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سهام خود اقدام کنند درصد سهام خود روش مستقیم سهام عدالت خود انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!