Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:10:44 GMT

افزایش ۱۱ درصدی کشف سرقت‌ها در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۶۶۲۵

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان از افزایش ۱۱ درصدی کشف سرقت‌ها در کرمان در سال جاری خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری" در جلسه مشترک قرارگاه امام علی(ع) سپاه و پلیس گفت: گشت های رضویون ظرفیتی جهادی برای ارتقاء امنیت هستند که به منظور همپوشانی برخی ماموریت های انتظامی با پلیس همکاری می کنند.

وی افزود: البته سایر نهادها نیز در پیشگیری از سرقت نقش دارند و ناجا در حوزه کشف و پیشگیری با جدیت انجام ماموریت می کند که افزایش ۱۱ درصدی کشف سرقت ها طی چند ماهه سال جاری نشانگر این رویکرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه نگاه مردم به پلیس است و کم کاری سایر نهادها در سبد پلیس قرار می گیرد، بیان کرد: مسئله  مهم بعدی بحث حاشیه نشینی است که در حوزه مناطق حاشیه نشین با زمین خواران مبارزه جدی صورت می گیرد و در زمینه واحدهای فعال در حوزه خرید و فروش املاک نیز یک سری نظارت‌ها خواهیم داشت و از آنجا که هدف اصلی ما اجرای منویات مقام معظم رهبری است در سال جهش تولید باید بیشتر به زیرساخت‌های ارتقای امنیت از جمله حل مشکلات کارگاه ها و واحدهای اشتغالزایی توجه شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تداوم طرح های مشترک پلیس و سپاه در حوزه نظم و امنیت یادآور شد: باید تلاش کنیم رویش های مدنظر مقام معظم رهبری انجام شوند که در این رابطه در حوزه جذب نیرو نیز پیگیر هستیم بسیجیان و علاقمند به خدمت، لباس خدمت در حوزه نظم و امنیت را بپوشند.

به گزارش ایسنا، سردار"حسین معروفی" فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه گفت: پلیس در انجام وظایف و ماموریت های بسیار حساس و مهمی که دارد در خط مقدم جبهه نظم و امنیت در حال تلاش است و عزتمندانه باعث خشم دشمنان شده است.

وی با تاکید بر اینکه ما همواره خود را از مجموعه ناجا می دانیم و در واقع یک مثلث هستیم که تحت منویات مقام معظم رهبری انجام وظیفه کرده و هر مسئله و ماموریتی فراروی مجموعه ناجا را ماموریت خود می دانیم ادامه داد: ما در مجموعه سپاه اقدامات حوزه نظم و امنیت را رصد می کنیم و شفاف می بینیم که در خط مقدم هستید و گاها جلوتر از این خط در تلاش هستید از این رو همه مطالب و موضوعات مطرح شده در جلسات مشترک سپاه و پلیس سندهای اجرایی هستند.

معروفی بیان کرد: سرقت های خرد زمینه ساز دیگر جرائم و ایجاد زمینه های حاشیه نشینی خواست دشمن برای رسیدن به برخی اهداف دیگر است که البته ما در قالب گشت های رضویون طی اجرای طرح هایی به این مورد هم توجه می کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به شروع مرحله دوم طرح مواسات از عید قربان تا محرم بیان کرد: نیروی انتظامی نیز در اجرای این طرح پا به پای مجموعه سپاه به کمک نیازمندان شتافت و در نظر داریم در حوزه گزینش نیرو با رویکرد کادرسازی، افراد شایسته را به گزینش نیروی انتظامی معرفی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف سرقت سپاه ثارالله اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی نظم و امنیت سرقت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس و یک  مغازه، ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

وی افزود: بدین منظور ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان