Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:06:08 GMT

تقدیر از عملکرد صدا و سیما در کنترل کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۶۸۸

تقدیر از عملکرد صدا و سیما در کنترل کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی گفت: در موج اول کرونا، صدا و سیمای استان با آگاهی بخشی به موقع و مستمر، در خانه ماندن را در بین مردم ترویج داد و مانع از حضور مردم در بوستان‌ها و پارک‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در حالی که پس از موج اول کرونا، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی کم رنگ شده بود، صدا و سیما پای کار آمد و با ترویج استفاده از ماسک، مانع آسیب زیاد ویروس به اقشار مختلف مردم شد.

او همچنین با اشاره به میزان وقع جرایم مختلف در استان، آذربایجان شرقی را یکی از استان‌های امن کشور دانست و گفت: روزانه هزاران تماس با پلیس ۱۱۰ گرفته می‌شود که فقط ۳۰ درصد آن منجر به عملیات شده و ۷۰ درصد با راهنمایی و ارشاد حل می‌شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی مشارکت بیش از پیش مردم در تامین امنیت اموال شان را خواستار شد و افزود: با اینکه هزینه‌های زیادی برای تامین امنیت کشور پرداخت می‌شود، اما کوتاهی برخی هموطنان در مراقبت از اموال و دارایی هایشان، موجب شده سرقت خودرو ۴۰ درصد جرایم آذربایجان شرقی را به خود اختصاص دهد و سرقت از خانه باغ‌ها افزایش چشمگیری داشته باشد.

صفری مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی گفت: دشمنان درصدد هستند با القای ناکارآمدی نظام و ناامید کردن مردم نسبت به آینده با لاینحل جلوه دادن مشکلات، افکار عمومی را در مقابل نظام قرار دهند.

صفری با اشاره به اینکه هجمه‌های دشمنان علیه رسانه ملی افزایش چشمگیری داشته است گفت: به رغم این افزایش هجمه ها، طبق نظرسنجی‌های انجام شده، مخاطبان شبکه استانی سهند در بهار امسال در تلویزیون ۱۶ و نیم درصد و در رادیو ۹ درصد افزایش یافته است.

او با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی استان در ناکام گذاشتن نقشه‌های دشمن در آبان ۹۸ افزود: عناصر ضد انقلاب با سرمایه گذاری روی مسئله بنزین، به دنبال کشته سازی و دامنه دار کردن اغتشاشات بودند که با مدیریت خوب نیروی انتظامی، تلاش آن‌ها به نتیجه نرسید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه استانی سهند آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی

بازدید 20 بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها، سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودروها را با خود برد. این لحظات وحشتناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • بررسی ویژگی های انواع گیت کنترل تردد
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی