Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی کنکور سراسری ۹۹ در شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، رعایت نکات بهداشتی در کنکور سراسری اهمیت زیادی دارد.

او افزود: این رقابت آموزشی با استفاده از ظرفیت همه ادارات باید به گونه‌ای برگزار شود که هم خانواده‌ها و هم دانش آموزان هیچگونه دغدغه‌ای در خصوص انتشار ویروس در بین شرکت کنندگان نداشته باشند، چراکه این رقابت که حاصل سال‌ها تلاش و کوشش دانش آموزان است و باید با آرامش برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاوی بیان داشت: همه دست اندرکاران و دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با کرونا باید نکاتی از جمله؛ ضد عفونی محل‌های برگزاری آزمون، سیستم سرمایشی، نظم و امنیت و… را مد نظر قرار دهند، ضمن اینکه مدیریت شبکه بهداشت و درمان باید نمایندگان خود را قبل و در هنگام برگزاری آزمون در همه حوزه‌های آزمون مستقر کند، ضمن اینکه دستگاه‌های خدمات رسان، به ویژه ادارات برق، شهرداری و نیروی انتظامی برای کنترل مسیر و اورژانس باید در این آزمون آمادگی لازم را داشته باشند.

قاسم ساعدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بیماری کرونا ویروس، بر آماده سازی محیط ایمن، سالم و امن و رعایت دقیق نکات بهداشتی تاکید و تصریح کرد: رعایت مسائل بهداشتی در محل برگزاری کنکور سراسری یک وظیفه مدیریتی است که باید همه به آن پایبند باشند.

او به کیفیت برگزاری آزمون سراسری، رعایت عدالت اجتماعی و اهمیت تعلیم و تربیت اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه امسال کنکور در شرایط خاصی برگزار می‌شود با پیگیری‌هایی که صورت پذیرفت، تعداد ۴ هزار عدد ماسک و مواد ضد عفونی از طریق اداره کل صنعت و معدن استان خوزستان تهیه و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت، همچنین یک شرکت نفتی تامین پذیرایی دانش آموزان کنکوری ۲ شهرستان را بر عهده گرفته است.

براساس این گزارش؛ تعداد داوطلبان شرکت کننده در شهرستان دشت آزادگان ۲ هزار ۶۴۶ نفر است که یک هزار و ۱۶۲ نفر در رشته تجربی و یک هزار و ۸۱ نفر در رشته علوم انسانی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور 99 نکات بهداشتی کنکور سراسری دشت آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.  
نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در نوبت صبح و آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر پنج شنبه ۶ اردیبهشت برگزار شد. صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت هم آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار می‌شود. کارنامه اولیه آزمون سراسری نیمه مرداد منتشر خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون سراسری کنکور در شهرستان بردسکن
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی