Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران هپکو برای هفتمین روز متوالی دست به تجمع اعتراضی زدند و خواستار پاسخگویی مدیران این شرکت نسبت به عملکرد خود شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارگران هپکو برای هفتمین روز متوالی دست به تجمع اعتراضی زدند.

در این تجمع، کارگران با در دست داشتن برگه‌هایی، پاسخگویی مدیریت این شرکت را نسبت به وضعیت نامطلوب آن، خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارگران اعلام کردند: با توجه به عدم توانایی مدیریتی و نبود کار و تولید در این شرکت، مدیران هپکو باید نسبت به عملکرد خود به کارگران پاسخگو باشند.

گفتنی است، دور جدید اعتراضات کارگران هپکو از هفته گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد. کارگران به دنبال دریافت حقوق خود از طریق کار و تولید در کارخانه هستند. آنان همچنین نسبت به بلاتکلیفی این شرکت و سوءمدیریت تیم‌های مدیریتی اعتراض دارند.        

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هپکو استانداری مرکزی سازمان خصوصی سازی کارگران هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری، از اعطای سیاست‌های تأمین ۶ ماهه دوم به شرکت‌های تأمین کننده تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: به منظور تأمین به موقع اقلام تجهیزات پزشکی و جلوگیری از بروز هرگونه کمبود احتمالی سیاست ۶ ماهه دوم به شرکت‌ها اعطا می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی می‌توانند ظرفت مدت حداکثر ۱۰ روز نسبت به اخذ سیاست اقدام کنند.

به گفته معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، در صورتی که شرکتی موفق به اخذ سیاست‌های اعلامی نشود، اداره کل تجهیزات پزشکی نسبت به جایگزینی با شرکت دیگر اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088864 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • معاون وزیر کشور: طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد/ یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح نور اعتراضی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند
  • معاون وزیر کشور : طرح نور با قوت به‌کار خود ادامه خواهد داد / یک مورد هم نداشتیم که نسبت به اجرای طرح مخالفتی داشته باشند و به پلیس اعتراض کنند