Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@20:41:01 GMT

استقبال دانشگاههاي آمريکا از آموزش هاي مجازي

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۷۹۸۳

استقبال دانشگاههاي آمريکا از آموزش هاي مجازي

خبرگزاری آریا- شبکه فاکس نیوز اعلام کرد دانشگاه‌های بیشتری در آمریکا به علت شیوع ویروس کرونا به آموزش مجازی روی می‌آورند.
به گزارش خبرگزاری آریا،  شبکه فاکس نیوز اعلام کرد دانشگاه‌های بیشتری در آمریکا به علت شیوع ویروس کرونا به آموزش مجازی روی می‌آورند.
شبکه تلویزیونی فاکس نیوز افزود اکنون آموزش مجازی در دانشگاه‌های آمریکا به یک جریان رایج تبدیل شده است و حدود 36 دانشگاه بزرگ آمریکا از این شیوه برای آموزش استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه "پرینستون" آمریکا هم اعلام کرد به ناچار به علت شیوع ویروس کرونا برای آموزش دانشجویان از فضای مجازی و شیوه آنلاین استفاده می‌کند و تا زمان عادی شدن شرایط این وضع را ادامه خواهد داد.
دکتر "نریمان فروردین" استاد رئیس انستیتوی فن آوری استیونز در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز در این خصوص گفت: یک ماه قبل طرح ما برای بازگشایی دانشگاه بسیار مشابه طرح دانشگاه‌های دیگر بود و از همه دانشجویان دعوت کردیم که به خوابگاه‌های دانشجویی برگردند. ولی به آن‌ها این فرصت را هم دادیم که در صورت تمایل آموزش‌های دانشگاهی را از طریق فضای مجازی و آنلاین پیگیری بکنند.
اما حدود یک هفته قبل این طرح را تغییر دادیم و علت هم آن بود که افزایش شدید شیوع ویروس کرونا بخصوص در ایالت‌های جنوبی آمریکا بود. تشدید شیوع ویروس کرونا اعضای جامعه دانشگاهی و همکاران و دانشجویان ما را هم نگران کرده است. هر چند همچنان تعداد بسیار زیادی از دانشجویان ما خواهان بازگشت به خوابگاه‌ها برای ادامه تحصیل هستند، اما کارکنان دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها محدودیت‌های زیادی برای بازگشت به محیط کار دارند. برخی از آن‌ها در این شرایط مسئولیت نگهداری از دیگران را برعهده دارند و برخی هم نمی‌توانند در این شرایط برای تردد از وسائل نقلیه عمومی استفاده بکنند. با توجه به این مسائل طرح ما برای بازگشایی دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی تغییر کرد. هر چند از دانشجویان جدید می‌خواهیم برای شروع آموزش به دانشگاه بیایند، اما همچنان اولویت ما آموزش از راه دور یا مجازی است.
رئیس انستیتو فن آوری استیونز در ادامه گفت: ما در شرایط کنونی هر تصمیمی که برای آموزش دانشجویان اتخاذ بکنیم موافقان و مخالفانی دارد. پیش از این زمانی که ما اعلام کردیم قصد داریم آموزش را به شکل آنلاین ادامه دهیم شماری از والدین با ما تماس گرفتند و به این تصمیم ما اعتراض کردند، اما این تصمیم با استقبال دانشجویان مواجه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استقبال دانشگاه شیوع ویروس کرونا دانشگاه ها خوابگاه ها فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سرکوب دانشجویان حامی غزه در دانشگاه‌های آمریکا

نیروهای پلیس آمریکا و دانشجویان حامی فلسطین مقابل هم قرار گرفته اند و روند تشدید یهودستیزی در حال افزایش است. طی روزهای گذشته اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین از دانشگاه کلمبیا در نیویورک شروع شده است.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی هاروارد چگونه تعبیر شد؟/ عواقب اصرار بر جنایت
  • شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاههای آمریکا
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • عکس/ سرکوب دانشجویان حامی غزه در دانشگاه‌های آمریکا
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد