Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-29@15:24:40 GMT

بازدید معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از شانا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۰۱۹

بازدید معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی از شانا

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مناسبت روز خبرنگار، از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، بهزاد محمدی ظهر امروز (یکشنبه، ۱۹ مردادماه) از شبکه اطلاع‌رسانی نفت و انرژی (شانا) بازدید کرد و روز خبرنگار را به خبرنگاران فعال در این مجموعه تبریک گفت.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های این مجموعه خبری نقش رسانه‌های وزارت نفت و «شانا» را در آگاهی رسانی و شفاف سازی اخبار صنعت نفت مهم بر شمرد و گفت: این مجموعه مرکز ثقل و انتشار اخبار وزارت نفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر نفت به گسترش دنیای خبر در دهه‌های گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه دنیا به سمتی در حال حرکت است که زمان اتفاق یک رویداد تا انتشار آن بسیار ناچیز است، افزود: اهمیت سایت‌های تخصصی در چنین شرایطی بیش از پیش نمایان می‌شود و شانا بعنوان سایت تخصصی صنعت نفت وظیفه مهمی  در این شرایط دارد.

محمدی بر ضرورت توجه به اعداد و ارقام در اخبار صنعت نفت تاکید کرد و گفت: در ایران این موضوع بسیار مهم است و مدیران باید خبرهایی را اعلام کنند که اطلاعات آن بصورت آماری قابل رصد باشد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه صنعت پتروشیمی در سالهای گذشته تلاش کرده ست که صنعت نخست کشور باشد و نقش اثرگذاری در تامین درآمد ارزی داشته باشد، گفت:  این صنعت با شیب متناسب به سمت توسعه در حال حرکت است.

منبع: شانا

کلیدواژه: بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: به منظور جذب سرمایه گذار دو همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برای شهر شیشه در هرمزگان برگزار شد که نیاز است، صنایع پایین دست این صنعت بزرگ در استان راه اندازی شود.
عادل شهرزاد گفت: بر همین اساس فعالان تجاری و اقتصادی هرمزگان، امروز در نمایشگاه صنعت شیشه با تکنولوژی روز دنیا برای ایجاد طرح‌های پایین دستی این صنعت آشنا شدند.

بیشتر بخوانید؛ بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان هم گفت: با ایجاد طرح‌های کارخانه شیشه در هرمزگان و نیاز به آشنایی بیشتر سرمایه گذاران این حوزه، از این نمایشگاه بازدید شد.
خلیل قاسمی افزود: در این بازدید از مدیران شرکت شیشه سهند برای سرمایه گذاری در استان دعوت شد.
وی افزود: مذاکراتی برای خرید خط تولید واحد‌های شهر شیشه و واحد‌های پایین دستی این صنعت توسط سرمایه گذاران و مدیران اجرایی با طرف چینی در حاشیه نمایشگاه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است