Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:12:12 GMT

۳۷ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی آبادان تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۳۲۵

۳۷ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی آبادان تولید شد

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار شاپور احمدی یکشنبه در نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان آبادان در فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آبادان بیان کرد:همزمان با فراگیری ویروس کرونا بسیجیان آبادان در چهارمرحله رزمایش زیستی و  بیولوژیک گروه‌های جهادی را برگزار و به طور متوسط در هر ۲۴ ساعت ۵۰ هزار مترمربع را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:۴۵ گروه جهادی آموزش دیده متشکل از ۲۵۰ نیروی داوطلب بسیجی نیز در محله‌های مختلف آبادان اقدام به ضدعفونی و یا در غسل اموات کرونایی و کمک به کادر درمان همکاری  نزدیک داشتند.

سرهنگ احمدی به توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا در آبادان اشاره کرد و گفت:با تشکیل قرارگاه امام حسن محتبی(ع) با همکاری پایگاه بسیج و مساجد و خیرین، افراد آسیب دیده از کرونا در مناطق و محله‌های آبادان شناسایی شدند.

وی افزود: در حال تهیه نرم‌افزار برای ثبت مشخصات افراد نیازمند و خیرین برای ادامه کمک معیشتی با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان آبادان در طول سال هستیم.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان به ساخت و تحویل ۱۰ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان در شهرستان آبادان اشاره کرد و ادامه داد:در هفته دفاع مقدس کار بازسازی، ترمیم و نوسازی ۶۵ واحد مسکونی محرومان به پایان می‌رسد و به آنها تحویل خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و شهید صارمی خبرنگار ایرنا در افغانستان و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران باید در برابر تحریف واقعیت‌ها و فساد و ناکارآمدی برخی از مدیران مطالبه‌گری داشته باشند.

سرهنگ احمدی به تشکیل بسیج رسانه در شهرستان آبادان و استفاده از این ظرفیت برای برطرف کردن مشکلات معیشتی خبرنگاران اشاره کرد و افزود: بسیج رسانه حمایت از اصحاب رسانه در شهرستان را در دستور کار  خود قرار داده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا روز خبرنگار آبادان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روز خبرنگار آبادان ویروس کرونا روز خبرنگار آبادان شهرستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار ممبی گفت: این گروه جهادی ۲۰ نفره با کمک اهالی بخش در قالب دو گروه  به ساخت این مسجد اقدام کردند.
عبدالصالح داستان افزود: این مسجد در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع برای رفاه حال اهالی و استفاده گردشگران و مسافران در این منطقه احداث شد.
وی گفت: برای ساخت این مسجد بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شد.
خوبپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش ممبی افزود: همه هزینه‌های ساخت مسجد از طریق کمک‌های مردمی و اعضای شرکت کننده در این اردوی جهادی تهیه شد.
فرمانده حوزه بسیج دانشگاه پیام نور یاسوج هدف اصلی این گروه را محرومیت زدایی از روستا‌ها و توسعه مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد.
رستمی افزود: روستای دره بید از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی است .

دیگر خبرها

  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم