Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام طهوری بازیگر تلویزیون به سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصویربرداری سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری و با حضور بازیگران مختلف سریال این روزها در تهران ادامه دارد.

همچنین به تازگی الهام طهوری نیز به تولید سریال پیوسته است. طهوری پیش از این نیز در سریال «وارش» که آن هم از ساخته‌های احمد کاوری بود به ایفای نقش پرداخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه تولید هنوز به دنبال بازیگر جایگزین سیروس گرجستانی هستند و هنوز فرد جایگزینی برای این نقش انتخاب نشده است.

سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیر پورزیری و کارگردانی احمد کاوری مدتی است جلوی دوربین رفته و فیلمبرداری آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران ادامه دارد.

این سریال ملودرام که قرار است پاییز امسال از شبکه سه سیما پخش شود، بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید فرهادی جلوی دوربین رفته و تا کنون بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی و مرحوم سیروس گرجستانی جلوی دوربین سریال رفته‌اند و چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: احمد کاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور ظهر پنج شبه با همراهی علیرضا فخاری استاندار تهران و احمد قیومی فرماندار تهران و معاونین استاندار و شهردار منطقه ۱۸ و برخی دیگر از مسئولین شهری از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کردند.

بر اساس این گزارش وزیر کشور با هیأت همراه در مسجد صاحب الزمان (عج) این منطقه حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم این منطقه قرار گرفتند.‌

گفتنی است که در این پروژه، بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام (ره) خواهد رسید.

کد خبر 6088637

دیگر خبرها

  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!