Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:04:51 GMT

تیراندازی در پایتخت آمریکا 1 کشته و 9 زخمی برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۸۹۶۷

تیراندازی در پایتخت آمریکا 1 کشته و 9 زخمی برجا گذاشت

تیراندازی در واشنگتن دی سی پایتخت ایالات متحده آمریکا، به مرگ یک نفر و جراحت 9 تن انجامید.

به گزارش مشرق، در پی تیراندازی نیمه شب شنبه به وقت محلی در پایتخت آمریکا، ده نفر کشته و زخمی شدند.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌اِن‌اِن»، مقامات محلی واشنگتن اعلام کردند در پی وقوع این تیراندازی یک نفر کشته و ۹ نفر مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر مقامات آتش‌نشانی و اورژانس واشنگتن اعلام کردند علاوه بر این ۹ نفر، دو زخمی دیگر نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند اما گفته می‌شود ممکن است این دو در حدثه جداگانه‌ای مجروح شده باشند.

بیشتر بخوانید

خشونت خیابانی در شیکاگو این هفته ۲۷ کشته و زخمی داد

علاوه بر واشنگتن، در پی تیراندازی‌های شنبه شب در فیلادلفیا، بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا در آمریکا، ۶ نفر از جمله یک زن باردار زخمی شدند.

بنابر داده‌های اداره پلیس فیلادلفیا، از آغاز سال میلادی جاری، ۹۸ فرد زیر ۱۸ سال در این شهر هدف تیراندازی قرار گرفته‌اند.

به‌طور کلی از آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی، آمار جرم‌وجنایت و تیراندازی‌های مرگبار در آمریکا به‌میزان چشمگیری افزایش یافته است.

روز شنبه هفته گذشته شمار موارد ثبت شده تیراندازی در نیویورک از آغاز سال جاری میلادی به ۷۷۷ مورد رسید. این در حالی است که در کل سال ۲۰۱۹ این شهر شاهد ۷۷۶ مورد تیراندازی بود.

اداره پلیس شیکاگو نیز اعلام کرد از آغاز سال جاری میلادی تا پایان ماه جولای (۱۰ مرداد) به بیش از ۲۲۴۰ نفر شلیک شده که ۴۴۰ نفر از آن‌ها کشته شده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین تیراندازی آمریکا بیمارستان واشنگتن آغاز سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین امروز جمعه در دیدار با «آنتونی بلینکن» همتای آمریکایی خود در پکن تاکید کرد که پس از دیدار جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و شی جین پینگ همتای چینی او در ماه نوامبر در سانفرانسیسکو، روابط دو کشور شروع به تثبیت کرده است.

وزیر خارجه چین در عین حال افزود که عوامل منفی بر روابط بین واشنگتن و پکن انباشته شده است و روابط دو کشور با انواع مشکلات روبرو است، زیرا حقوق مشروع چین در زمینه توسعه به طور غیرقابل توجیهی سرکوب شده و منافع اساسی آن زیر سوال رفته است.

وانگ یی همچنین با تاکید بر اینکه ایالات متحده نباید از خطوط قرمز پکن در رابطه با حاکمیت، امنیت و منافع توسعه عبور کند، خاطرنشان کرد: تعهد به ثبات موضوعی جدی است که پکن و واشنگتن با آن روبرو هستند و میزان صداقت و توانمندی‌های آنها را به آزمایش می‌گذارد.

وی توضیح داد: اخیراً واشنگتن به دستیابی به متحدان ادعایی ادامه می‌دهد، دائماً تنش‌های منطقه‌ای را در دریا بالا می‌برد و شعله‌ور می‌کند و استقرار سیستم بازدارندگی علیه چین را تسریع می‌بخشد، در حالی که به تشدید تحریم‌های یکجانبه ادامه می‌دهد و فعالانه در محاصره فناوری مشارکت می‌کند.

وزیر چینی تصریح کرد که ایالات متحده به فهم نادرست خود از مواضع چین و ترویج سیاست بازدارندگی در مقابل آن ادامه می دهد، اما در مقابل، چین همکاری، توسعه، ثبات و نتایج برد-برد را برای جهان به ارمغان می آورد.

وانگ یی خاطرنشان کرد: واشنگتن نمی تواند همیشه از منظر جنگ سرد به جهان نگاه کند و همیشه نمی تواند یک چیز را بگوید در حالی که چیز دیگری را انجام می دهد.

در مقابل، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در آغاز مذاکرات روز جمعه با همتای چینی خود که درباره افزایش اختلافات بین دو قدرت هشدار داد، ابراز امیدواری کرد که در این زمینه پیشرفت حاصل شود.

بلینکن در دومین سفر خود به چین در کمتر از یک سال گذشته، تأکید کرد که در جریان مذاکرات در پکن موضوعات حساسی مانند رویه‌های تجاری چین و حمایت پکن از مسکو و همچنین موضوع تایوان را واضح و مستقیم مطرح خواهد کرد.

کد خبر 6089002

دیگر خبرها

  • آمریکا نباید از خط‌قرمزها عبور کند
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا