Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: : با قول وزیر نیرو به زودی سه مجتمع آبرسانی در مناطق مختلف ملایر راه‌اندازی می شود و با این مصوبه مجموعا ۶۰ روستا از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ارتقای جایگاه خبرنگاران را یک ضرورت دانست و افزود: انتقاد سازنده و منصفانه لازمه کار خبرنگاران و انتقادپذیری نیز یکی از پایه‌های پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: مدیران نباید از انتقادهای دلسوزانه خبرنگاران هراس داشته باشند چراکه نقد سازنده و دلسوزانه هیچ کجا ممنوع نشده و خبرنگاران می‌توانند همواره عملکرد مسئولان را نقد کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هنر خبرنگاران در از بین بردن حس ناامنی در جامعه، تلاش برای ایجاد فضای تعاملی در شهرستان و پرهیز از درج تیترهای حاشیه‌ای گفت: در دوره دهم مجلس با همراهی جامعه رسانه ملایر، وحدت بین نمایندگان این شهرستان یک فرهنگ شد و در دوره یازدهم نیز این وحدت شکل گرفته و غیر از این نخواهد بود.

وی در ادامه به اولویت‌های اساسی مجلس یازدهم و لازمه تلاش نمایندگان برای حل مشکلات مردم، دوری از حاشیه‌ها و ارائه بخشی از عملکرد و اقدامات انجام شده یا در دست انجام در حوزه‌های مختلف این شهرستان اشاره کرد.

فازهای بعدی فروسیلیس در حال راه‌اندازی است

آزادیخواه با اشاره به اینکه در حوزه راهداری پروژه‌های روکش آسفالت توره ملایر در حال انجام است گفت: یک قطعه به طول پنج کیلومتر انجام شده و مابقی نیز در حال انجام است و این روکش تا شهر زنگنه انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت و معدن نیز فازهای بعدی فروسیلیس در حال راه‌اندازی است گفت: فازهای بافت‌سان و بافتیه نیز در حال راه‌اندازی است که باعث اشتغال بیشتر و توسعه شهرستان خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث بزرگترین گاوداری غرب کشور در ملایر گفت: این گاوداری ۶ هزار راسی با سرمایه‌گذاری شرکت شستا در حال انجام است.

وی ایجاد هتل پنج ستاره و شهرک نمایشگاهی در ۱۷ هکتار با سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی، ساخت و تکمیل اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) به عنوان بزرگترین اورژانس غرب کشور و دریافت مجوز یک دستگاه جدید برای بیمارستان امام حسین(ع) را از دیگر اقدامات در حال انجام دانست.

آزادیخواه گفت: با قول وزیر نیرو به زودی سه مجتمع آبرسانی در مناطق مختلف شهرستان شامل علی‌آباد دمق برای هفت روستا، مجتمع ترک غربی و سد کلان با ۳۷ روستا در ملایر راه اندازی می شود و با این مصوبه مجموعا ۶۰ روستای شهرستان از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود کشور آنچه ضروری باید به دولت برای خدمت به مردم کمک شود اظهار کرد: وقت مجلس نباید صرف استیضاح رئیس جمهور شود بلکه در شرایط فعلی به دولت کمک کنیم.

از ظرفیت علمی دانشگاه استفاده شود

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از سه وزیر سوال داشتیم گفت: می‌توان در یک محیط تعاملی از وزرا سوال کرد و از دل این سوالات مشکلات مردم را حل کنیم.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه وحدت و انسجام سرمایه و اولویت کار نمایندگان مردم ملایر در مجلس است اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با وحدت و به حداقل رساندن اختلاف نظرها در راستای اعتلای ملایر و خدمت به مردم کشور و این شهرستان گام برداریم.

هادی بیگی‌نژاد یکی از مهمترین مشکلات ملایر در همه حوزه‌ها را مربوط به آب دانست و گفت: مشکل آب در همه حوزها به ویژه حوزه آبخیز و کشاورزی وجود دارد و باید از ظرفیت دانشگاها و دانشجویان برای رفع پروژه‌های دارای مشکل به ویژه حوزه آب استفاده شود.

وی با بیان اینکه اگر از ظرفیت علمی دانشگاه استفاده شود بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره با کمترین هزینه به سرانجام می‌رسد از نهادها و دستگاه‌ها خواست در این راستا از ظرفیت و علم دانشگاه استفاده کنند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی احد آزادیخواه مطالبه گری آبرسانی حل مشکلات سوال از وزیر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حال انجام راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان