Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو ی سواری 206 در مسیر شمال به جنوب "شیخ فضل الله بعد از حکیم" و از مجروح شدن راننده آن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برگزاری برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر گفت: ساعت 16:00 عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی خودروی سواری 206 در مسیر شمال به جنوب "شیخ فضل الله بعد از حکیم" ، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور تهران به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پژو 206 به علت نامعلومی منحرف و واژگون شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این حادثه راننده خودروی سواری 206 مصدوم و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.

او گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

رنجبر در پایان خاطر نشان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی می باشد، سرعت مجاز باعث می شود رانندگان در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای واکنش نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آنها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واژگونی وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر

سرهنگ علی اکبر مرادی  فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند