Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین به مناسبت روز خبرنگار، افزود: هرموقع مردم در مورد خبری دچار شبهه و تردید شده باشند به این خبرگزاری مراجعه می‌کنند تا صحت و سقم آن رویداد را مورد بررسی قرار دهند.

وی اضافه کرد: در جلب اعتماد عمومی سابقه، فعالیت، توان و وابستگی یک رسانه به نظام و دولت بسیار مهم است که همه این مولفه‌ها در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: همچنین لازمه جلب اعتماد عمومی، حضور به موقع یک رسانه در همه رویدادهای خبری و عقب نماندن از وقایع بوده و اتقان و شفافیت در رویدادهای خبری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

قدرتی افزود: خبر، خبرنگار و خبرگزاری یک قوه فراتر از قوه‌ها است و می‌تواند اقشار مختلف یک جامعه را مدیریت کرده و از اسلحه و جنگ نظامی اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی گفت: در عرصه بین المللی نیز به همین شکل است و هر کشوری که برد خبری بیشتر و متقن‌تری داشته باشد از تاثیرگذاری بیشتری بر افکار عمومی جهان برخوردار خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه باید تهیه خبر هنرمندانه و جذاب باشد تا در جلب اعتماد عمومی موثر واقع شود، افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی باید با اولویت بندی مسایل و موضوعات جامعه و با حضور به موقع در رویدادها و تهیه هنرمندانه اخبار برای حل مشکلات جامعه تلاش کند.

قدرتی افزود:رسانه‌ها و خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و باید با نقد کاستی‌ها و نواقص جامعه برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: در این راستا دستگاه قضا از خبرنگاران و خبرگزاری‌هایی که بر مبنای قانون حرکت می‌کنند حمایت می‌نماید چون رسانه‌ها مدافعان عرصه دفاع از حقوق بیت المال و عامه مردم هستند.

قدرتی گفت:خبرنگاری به نوعی جهاد در عرصه اطلاع رسانی بوده و آثار آن از جنگ نظامی موثرتر است و باید همه دست به دست هم دهیم تا جلوی تضییع حقوق مردم گرفته شود.

در ادامه این مراسم از زحمات علی حیدری و هادی درزی رامندی رییس و خبرنگار ایرنا مرکز قزوین در پوشش اخبار دادگستری استان با اهدای لوح تقدیر شد.

برچسب‌ها تارنماهای خبری مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار استان قزوین دادگستری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تارنماهای خبری مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار استان قزوین دادگستری قزوین تارنماهای خبری مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار استان قزوین دادگستری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت «حسین تبریزی» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد باقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی درگذشت حسین تبریزی، خبرنگار عرصه رسانه کشور را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رییس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت خبرنگار باسابقه و پرتلاش عرصه رسانه کشور آقای حسین تبریزی موجب تاسف و تاثر گردید. آن مرحوم سال‌های متمادی در امر اطلاع‌رسانی حوزه‌های اجتماعی و مدیریت‌شهری و در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان خبرنگار پارلمانی بااخلاقی خوش و پسندیده، تلاشی صادقانه داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همکارانشان در رسانه‌ملی، دوستان، خانواده گرانقدر و بازماندگان محترم، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی»

کد خبر 6101351 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت «حسین تبریزی» را تسلیت گفت
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • انعقاد تفاهم‌نامه طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در سیستان و بلوچستان
  • شلوغ‌بازی رسانه‌ای برای دروغ‌پراکنی