Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@21:53:09 GMT

مذاکره مدیربرنامه‌های رونالدو با پاری‌سن‌ژرمن

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۹۸۳۸

مذاکره مدیربرنامه‌های رونالدو با پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش افکارنیوز،

با وجود پیام‌های اخیر کریستیانو رونالدو در شبکه‌‌های اجتماعی مبنی بر تمایل او برای ماندن در یوونتوس و تلاش برای کسب سومین اسکودتوی متوالی و همچنین اخراج مائوریتزیو ساری از سرمربیگری یوونتوس، رسانه‌های فرانسوی همچنان درباره احتمال جدایی رونالدو از بانوی پیر گمانه‌زنی می‌کنند.

اخبار ورزشی- چند روز پیش بود که نشریه فرانس فوتبال مدعی شد رونالدو تمایل دارد یوونتوس را ترک کند، ادعایی که به نظر می‌رسید بر پایه اظهارات این ستاره پرتغالی در ماه اکتبر سال گذشته منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما سایت «فوت‌مرکاتو»ی فرانسه دوباره به این موضوع پرداخته است.

این سایت هم با اشاره به ناراحتی رونالدو از حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا توسط لیون در فصل جاری و مأیوس بودن او از قهرمانی در این رقابت‌ها به همراه بیانکونری مدعی شده که قرار است ژرژ مندز مدیربرنامه‌های رونالدو در پرتغال - محل برگزاری متمرکز بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا از جمله بازی PSG و آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی - با لئوناردو مدیرورزشی پاری‌سن‌ژرمن ملاقات خواهد داشت و درباره احتمال انتقال ستاره شماره 7 یووه به پارک دو پرنس هم با او صحبت خواهد کرد.

رونالدوی 35 ساله امسال برای دومین فصل متوالی به همراه یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند و همچون سال گذشته نتوانست آقای گل سری A شود. این در حالیست که او در این فصل 31 گل در لیگ دسته اول ایتالیا زد و بهترین گلزن تیمش بود.

گفته می‌شد که شیوه مربیگری و تاکتیکی‌های مائوریتزیو ساری یکی از دلایل اصلی نارضایتی رونالدو بوده اما با اخراج این مرد 61 ساله و روی کار آمدن آندره‌آ پیرلو که ظاهراً رونالدو هم جزو موافقان انتصاب او بوده است، امکان دارد که شرایط تغییر کرده باشد.

رونالدو تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و به موجب هر فصل از این قرارداد 30 میلیون یورو در فصل از این باشگاه حقوق می‌گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟