Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح پنج مجتمع آبرسانی با سفر وزیر نیرو به همدان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در قالب پویش "الف ب ایران" بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی‌بیدار ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: مطالبه‌گری یکی از رسالت‌های رسانه‌هاست و طبق همین رسالت به شرکت آبفا نیز برای شناخت نقاط ضعف و قوت کمک‌های بسیاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از اینکه رسانه‌ها همواره از بیرون مجموعه آب و فاضلاب را رصد می‌کنند از مجموعه خبرگزاری فارس به منظور مطالبه‌گری در این عرصه ویژه قدردانی کرد و یادآور شد: ۵۰ درصد تلاش آب و فاضلاب مرهون پیگیری‌های رسانه‌هاست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان به طرح پویش "الف ب ایران" اشاره کرد و گفت: طی سفری که وزیر نیرو به همدان خواهد داشت، پروژه‌های مختلفی افتتاح می‌شود که از جمله آنها پنج مجتمع آبرسانی است.

چند مجتمع تک‌روستایی در سطح استان بهره‌برداری خواهد شد

وی با بیان اینکه چند مجتمع تک روستایی در سطح استان بهره‌برداری خواهد شد افزود: بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان هزینه پروژه‌های افتتاحی خواهد بود.

حسینی‌بیدار با بیان اینکه بخش لجن تصفیه‌خانه فاضلاب نیز پروژه مهمی است که افتتاح می‌شود یادآور شد: تصفیه‌خانه فاضلاب سیمین در این پویش افتتاح خواهد شد و چند تصفیه‌خانه نیز در بخش روستایی بهره‌برداری خواهد شد.

 وی با اشاره به اجرای پروژه‌های فاضلاب در روستاهای حاشیه سد اکباتان خاطرنشان کرد: سعی داریم تاسیسات فاضلاب و تصفیه‌خانه در روستاهای اطراف سد اکباتان انجام شود، تا به لحاظ محیط زیستی نیز کمک کند که آب سد آلوده نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: در حال حاضر نیز روستاهای فاقد شبکه فاضلاب هیچ آلودگی ندارند اما سعی می‌کنیم که بهتر شود و آب تصفیه‌شده نیز در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پنج روستا در طرح فاضلاب ملی هستند افزود: در هر شهرستان یک روستا در این طرح قرار دارد که در شهرستان درگزین روستای کرفس، ملایر روستای حسین‌آباد، روستای دهپیاز در همدان و در بهار روستای بهره‌مند است.

حسینی‌بیدار با تاکید بر اینکه مشکل آب در شهرستان‌های کبودراهنگ، اسدآباد، فامنین و ملایر برطرف شده است بیان کرد: در بخش روستایی نیز بنا داریم بخش تانکری از شهرستان‌ها کم شود و هدف ما این است که آب پایدار در اختیار مردم قرار گیرد.

بیشترین روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند در فامنین قرار دارند

وی با بیان اینکه در برخی روستاها مردم از چشمه‌ها استفاده می‌کردند که سعی کردیم آبرسانی شود تصریح کرد: در حال حاضر منتظریم که مردم برای دریافت انشعاب اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در فامنین بیشترین آبرسانی را داریم چون منابع زیرزمینی مشکل داشت گفت: از زمانی که پساب در اختیار نیروگاه قرار گرفت، وضعیت بهتر شده و دیگر منابع زیرزمینی منفی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین روستاهایی که با تانکر آبرسانی می‌شوند در فامنین قرار دارند افزود: طی دو ماه آینده وضعیت آبرسانی به روستای قزل‌آباد بهتر می‌شود و روستای فیض‌آباد و چند روستای اطراف نیز لوله‌گذاری شده و برای آنها مخازنی در نظر گرفته می‌شود.

میزان مطالبات از ادارات، ۶ میلیارد تومان است/ بیشترین طلب از ورزش جوانان و آموزش و پرورش

حسینی‌بیدار با بیان اینکه در حال حاضر میزان مطالبات شرکت آبفا ۲۷ میلیارد تومان است افزود: در بخش روستایی میزان مطالبات بیشتر است که با توجه به شیوع بیماری کرونا و تاکید وزیر پرداخت روستایی کمتر اتفاق افتاده است.

وی میزان مطالبات از ادارات را ۶ میلیارد تومان عنوان کرد و بیان کرد: بیشترین طلب از مشترکان اداری مربوط با اداره‌کل ورزش جوانان و آموزش و پرورش است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه ۱۸ درصد مشترکان پرمصرف هستند افزود: شبکه فاضلاب دو روستای مهدی‌آباد و یکن‌آباد که در مسیر پادگان قهرمان هستند، به تصفیه‌خانه فاضلاب متصل می‌شوند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان شرکت آب و فاضلاب استان همدان آب روستایی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان میزان مطالبات میلیارد تومان بهره برداری حسینی بیدار تصفیه خانه خواهد شد پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن