Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:14:52 GMT

آرزوی سرمربی مس رفسنجان محقق شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۰۳۴

آرزوی سرمربی مس رفسنجان محقق شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال مس رفسنجان شب گذشته با پیروزی برابر نود ارومیه موفق شد علاوه بر تثبیت قهرمانی خود در لیگ آزادگان، جواز حضور در لیگ بیستم را هم کسب کند.  

ربیعی که موفق شد مس رفسنجان را پس از ۴۵ سال لیگ برتری کند، کار خود را از لیگ‌های استانی و رده‌های پایه شروع کرد و با اثبات توانایی های خود، پله‌های ترقی را طی کرد و  پس از چند سال کار در رده‌های پایه، لیگ‌های استانی، دسته ۲ و دسته ۳ هدایت تیم‌های لیگ یکی را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ربیعی پس از کار در چند تیم لیگ یکی، در فاصله چند روز مانده به آغاز فصل جدید با مسئولان باشگاه مس رفسنجان به توافق رسید و موفق شد این تیم را مقتدرانه به لیگ برتر برساند.  

پیش از این بازیکنانی مانند مسعود ریگی، قائم اسلامی خواه، سعید واسعی، مهدی ترکمان، محمد آبشک و پوریا آریا کیا و ... که در آلومینیوم و بادران زیر نظر سرمربی کنونی مس رفسنجان کار کرده بودند، به تیم‌های لیگ برتری پیوستند و اکنون نوبت به ربیعی رسیده است.  

در میانه‌های فصل جاری ربیعی ابراز امیدواری کرده بود پس از سال‌ها کار در عرصه مربیگری، در پایان فصل بتواند به شاگردانش بپیوندد و همراه با نارنجی پوشان در لیگ برتر حاضر شود.  

بیشتر بخوانید

بغض ۴۵ ساله مس رفسنجان ترکید/ نارنجی پوشان با هدایت ربیعی لیگ برتری شدند

سرانجام آرزوی ربیعی محقق شد و او توانست تیمش را به لیگ برتر برساند تا در پایان فصل حسرتی برای او و شاگردانش باقی نماند.

با وجود این که ربیعی اواخر سال گذشته قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با مس رفسنجان تمدید کرد، اما او به تازگی اعلام کرده برای همراهی با نارنجی پوشان در لیگ برتر خواسته‌هایی دارد که اگر محقق شود،   سکان هدایت این تیم را رها نخواهد کرد.

مسلما یکی از خواسته‌های ربیعی از مسئولان باشگاه، تقویت مس رفسنجان با جذب چند بازیکن باتجربه و نامدار برای حضور در لیگ برتر است تا این تیم در پایان لیگ بیستم به سرنوشت بیشتر تیم‌هایی که از لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود می‌کنند و پس از یک فصل حضور در عالی‌ترین سطح باشگاهی ایران، به جایگاه سابق خود باز می‌گردند دچار نشود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه مس رفسنجان لیگ آزادگان لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • کارلوس توز از بیمارستان مرخص شد
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!