Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، پلیس نظامی ارتش لبنان از فردا بازجویی از مقامات امنیتی این کشور در راستای پرونده انفجار‌های بندر بیروت را آغاز می‌کند.

قاضی غسان عوایدات، دادستان کل دادگاه تجدیدنظر لبنان درخواست بازجویی از مقامات دستگاه‌های امنیتی این کشور را در ارتباط با انفجار‌های بیروت صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم لبنان با تجمع مقابل پارلمان این کشور در بیروت، خواستار محاکمه عاملان احتمالی انفجار بندر بیروت شدند. برخی معترضان در تلاش برای ورود به ساختمان پارلمان بودند که با مأموران درگیر شدند. فرماندهی ارتش لبنان از معترضان خواست تا از خشونت پرهیز کرده و از آسیب به اموال عمومی خودداری کنند.

عصر روز سه‌شنبه گذشته انبار آمونیوم نیترات در بندر بیروت لبنان منفجر شد. بر اساس آخرین آمار اعلام شده، در حادثه مهیب انفجار بیروت بیش از ۱۵۰ نفر کشته و بیش از ۶۰۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند. یک مقام وزارت بهداشت لبنان هم امروز از ناپدید شدن بیش از ۶۰ تن در پی این انفجار خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انفجار بیروت حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران

مشاور امنیت ملی عراق در دیدار با معاون وزارت کشور ایران بر پایبندی کشورش به توافق امنیتی با ایران تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق روز چهارشنبه میزبان مجید میر احمدی معاون وزارت کشور ایران بود.

بر اساس بیانیه امنیت ملی عراق، در این دیدار اجرای توافق امنیتی امضا شده میان دو طرف علاوه بر مساله کنترل مرزهای مشترک و توسعه روابط دوجانبه بررسی شد.

الاعرجی تأکید کرد که دولت عراق به اجرای توافق امنیتی مذکور در چارچوب زمانی‌اش پایبند است و برای همکاری با ایران در همه زمینه ها و توسعه روابط تاریخی بین دو کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • بحران آوارگان در لبنان به اروپا کشیده خواهد شد
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران