Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی یونانی تیم فوتبال ناپولی به جنجال جدید رسانه‌های اسپانیایی درباره اختلاف او و لیونل مسی پاسخ داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از بازی شب گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال بارسلونا و ناپولی در نوکمپ که با شکست 3 بر یک ناپولی و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا خاتمه یافت، رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند که لیونل مسی کاپیتان بارسلونا حاضر نشده با کاستاس مانولاس، مدافع میانی ناپولی دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی یک کلیپ ویدئویی منتشر شد که مسی را در حال در آغوش گرفتن و دست دادن به تعدادی از هم‌تیمی‌های خود و بازیکنان حریف نشان می‌داد اما او در مواجهه با یک نفر که چهره‌اش در دوربین مشخص نیست، انگشتش را تکان می‌دهد و از دست دادن با او خودداری می‌کند. رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند شخصی که مسی از دست دادن با او خودداری کرده کاستاس مانولاس بوده و دلیلش هم این بوده که ستاره آرژانتینی از مدافع یونانی سابق رم به خاطر گلی که دو سال پیش در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بارسلونا زد و باعث حذف این تیم شد، کینه به دل داشته است.

گتوسو: با کلی حسرت از خوردن 3 گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد!ستین: استرس بازگشت ناپولی را داشتیم اما به بردی که لایقش بودیم، رسیدیم/ آسیب‌دیدگی مسی جدی نیست

مانولاس اما در واکنش به این شایعه‌سازی رسانه‌های اسپانیایی تصویری واضح‌تر از صحنه را در صفحه شخصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که نشان می‌دهد آن شخص داور مسابقه بوده است نه مدافع یونانی ناپولی.

در تصویری که مانولاس در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، مشخص است فردی که روبه‌روی مسی قرار دارد یک ساعت مچی به دست دارد و بنابراین آن فرد جونیت چاکر داور مسابقه بوده کسی که گل دوم مسی را با تشخیص خطای هند مردود اعلام کرد.

مانولاس هم با اشاره به همین موضوع نوشته است: من تا قبل از این هرگز ندیده‌ بودم که یک بازیکن با ساعت مچی به زمین مسابقه بیاید. گاهی اوقات لازم است که شما از خواب بیدار شوید و قبل از نوشتن این چیزهای پوچ، به عکس‌ها با دقت بیشتری نگاه کنید.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی بارسلونا لیونل مسی بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند واژه های کاربردی مرتبط ناپولی بارسلونا لیونل مسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اعلام آخرین وضعیت مصدومان استقلال/ همه منتظر بازگشت دیاباته ۲ گتوسو: با کلی حسرت از خوردن ۳ گل مسخره، لیگ قهرمانان را ترک می‌کنیم/ پیرلو خودش را بیچاره کرد! ۳ پیام رونالدو پس از اخراج ساری از یوونتوس/ تهدید کریس به جدایی، دلیل تغییر در کادر فنی بانوی‌پیر ۴ کمیته انضباطی فیفا: اقدامات پرسپولیس نشان می‌دهد که باشگاه درصدد اجرای حکم است ۵ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۶ منصوری، تنها محروم دیدار استقلال و سپاهان ۷ لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا و بایرن مونیخ به یکدیگر رسیدند/ ناپولی و چلسی حذف شدند ۸ ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس مهمترین اخبار ورزشی نامجومطلق: دیدار با سپاهان یک فینال زودهنگام است/ دیاباته، مطهری و اسماعیلی غایب هستند بیانی: باید به مجیدی فرصت بدهیم تا تفکراتش را پیاده کند/ آبی‌پوشان باید جام حذفی را جدی بگیرند ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ + عکس لطیفی: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد/ قلعه‌نویی و مجیدی به خاطر جایگاه‌شان جام حذفی را جدی می‌گیرند مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است دستورالعمل برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اعلام شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی بارسلونا لیونل مسی ناپولی بارسلونا لیونل مسی رسانه های اسپانیایی لیگ قهرمانان اروپا لیونل مسی دست دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2010/11،‌ بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در مادرید با برد 2-0 بارسلونا خاتمه یافته بود، این دیدار با گل های پدرو و مارسلو با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا در مجموع با نتیجه 3-1 راهی فینال ومبلی شوند.

دانلود (25MB)

دیگر خبرها

  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم