Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:19:48 GMT

موضع گیری میشل عون در نشست «حمایت از بیروت و ملت لبنان»

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۲۳۱

موضع گیری میشل عون در نشست «حمایت از بیروت و ملت لبنان»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، میشل عون رئیس جمهور لبنان در سخنانی در جریان نشستی با عنوان «حمایت بین المللی از بیروت و ملت لبنان» که به شکل ویدئو کنفرانس در حال برگزاری است، از همبستگی بین المللی رهبران کشورها و مسئولان آن و ابراز همدردی آنها تمجید به عمل آورد و از کمک های آنها تشکر کرد.

وی افزود: حجم فاجعه بزرگ و نیازها بسیار است و ما باید قبل از فرا رسیدن زمستان اقدام فوری برای رفع نیازها به عمل آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مسئولان و تیم های امداد رسانی که به لبنان آمده اند از حجم فاجعه آگاه شده اند به ویژه نیازهایی که در زمینه بهداشتی، آموزشی و بازسازی و تامین مواد غذایی وجود دارد.

عون تاکید کرد: بازسازی ویرانه ها و احیای بیروت توان زیادی را طلب می کند. نیازها باید قبل از زمستان برطرف شود زیرا درد و رنج شهروندانی که بدون پناه هستند افزایش خواهد یافت.

رئیس جمهور لبنان گفت: من در برابر مردمم بر تحقق عدالت تاکید کردم. تعهد دادم که احدی مافوق قانون نیست و هر که دخالتش ثابت شود مطابق قوانین لبنان مجازات خواهد شد. من بر مبارزه با فساد و نیز انجام اصلاحات تاکید کرده ام. این اولین بار نیست که بیروت ویران می شود و هر بار برخاسته است و بیروت ما همانند همیشه برپا خواهد شد.

کد خبر 4994442

منبع: مهر

کلیدواژه: میشل عون لبنان بیروت ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه بیروت فلسطین امارات متحده عربی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، معاون عمرانی استاندار همدان در این نشست بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات با دستگاه‌های متولی و مشخص کردن وظایف هر دستگاه تاکید کرد و گفت: از شرکت‌های دانش بنیان برای تحقیق بررسی و ارائه خدمات جایگزین برای تفکیک زباله دعوت شده است تا طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دهند

یوسفیان افزود: تفکیک زباله از مبدأ از جمله طرح‌هایی مهم است که با وجود اقدامات و فرهنگ سازی‌های لازم و داشتن صرف اقتصادی، متأسفانه هنوز در کشور محقق نشده است.

او تصریح کرد: مشارکت پایین مردم در همراهی این مهم به تاکید کارشناسان، نیازمند بررسی علمی است.

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: در خصوص زباله‌های الکترونیکی هماهنگی‌های برای واگذاری پیمانکاری برای بازیافت و جمع آوری آن در استان انجام شده است که اطلاعات تکمیلی در جلسات بعد ارائه خواهد شد

در پایان این نشست مشاور طرح مدیریت پسماند ناحیه شمال شرقی استان با ارائه گزارش در خصوص تحقیقات و اقدامات انجام شده پرداخت.

دیگر خبرها

  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • تاکید روسیه و چین برآتش‌بس کامل وارسال فوری کمک‌های انسانی به غزه
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان