Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@05:33:50 GMT

چرا هافبک بارسلونا را به نوکمپ راه ندادند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۳۱۶

چرا هافبک بارسلونا را به نوکمپ راه ندادند؟

شب گذشته مسئولان بارسلونا مانع از ورود آرتور ملو به ورزشگاه نوکمپ شدند.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه آرتور ملو و میرالم پیانیچ با یکدیگر به توافق رسیدند؛ این اتفاق در حالی رخ داد که به نظر می‌رسید هافبک برزیلی بارسا تمایل چندانی به جدایی از این تیم ندارد چرا که او بارها پیش از این در مصاحبه هایی از حضور در جمع آبی اناری ها ابراز رضایت کرده بود؛ صحبت هایی که البته بی نتیجه بود چرا که آرتور نهایتاً راهی بیانکونری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بعد از قطعی شدن جدایی آرتور ملو از بارسلونا، این بازیکن در تمرینات این تیم حضور نیافت تا جنجال زیادی در این رابطه به پا شود و حتی باشگاه کاتالانی پس از این اتفاقات اعلام کرد که این بازیکن را با جریمه مالی روبرو خواهد کرد.

با وجود اخطارهایی که بارسلونا به آرتور ملو داده اما به نظر می رسد که این بازیکن نظر خودش را تغییر نداده و قصد ندارد که دیگر در تمرینات بلوگرانا حضور پیدا کند. از طرفی پس از قطعی شدن حضور آرتور در یوونتوس، رابطه او با کیکه ستین تیره و تار شده و این بازیکن از آن زمان تا به حال در هیچ دیداری برای بارسا به میدان نرفته است.

 

 

 

 

آرتور دو روز پیش بالاخره به بارسلونا برگشت تا ضمن دیدار با مسئولان باشگاه، بتواند قراردادش را فسخ کند اما باشگاه کاتالان تحت هیچ شرایطی قصد این کار را ندارد و برای این بازیکن پرونده انضباطی تشکیل داده است.

شب گذشته رسانه های اسپانیایی اطلاع دادند که بارسلونا از ورود آرتور ملو به ورزشگاه نوکمپ برای تماشای بازی بارسا و ناپولی ممانعت به عمل آورده است. اتفاقی که خشم آرتور را به دنبال داشت و او به منزلش بازگشت.

 

طبق گزارش آاس، دلیل باشگاه بارسلونا برای این کار، مشخص نبودن نتیجه تست کرونای او بوده است در حالی که اطرافیان آرتور می گویند او جمعه تست پی سی آر داده و روز گذشته نتیجه اش منفی شده است.

 

 

 

 

گییرمو آمور مدیر ارتباطات بارسا اما در این رابطه می گوید که این بازی جزو بازی های یوفا بوده و تست آرتور مورد قبول مسئولان این اتحادیه نبوده است و اینکه هافبک برزیلی باید تست پی سی آر را نزد مسئولان بهداشت یوفا انجام می داد.

دلیل دیگر اینکه آرتور در بارسلونا پرونده انضباطی دارد و تا نتیجه اش مشخص نشود، او جایی در برنامه های روتین باشگاه نخواهد داشت.

قرار است فردا در جلسه ای بین آرتور و نماینده های بارسا که اریک آبیدال(مدیر فنی) و احتمال اسکار گرائو(مدیر اجرایی) خواهند بود، در مورد وضعیت او تصمیم گیری شود.

آرتور ملو بارسلونا ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرتور ملو بارسلونا ناپولی آرتور ملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تیم استقلال ملاثانی میزبان سپاهان در جام حذفی است و این نگرانی وجود دارد تا این تیم نتواند همانند بازی با فجرسپاسی شیراز ورزشگاهی برای میزبانی داشته باشد، اظهار کرد: ما یک تیم مردمی از یک منطقه محرومی هستیم. با تلاش مردم این منطقه و کلاً در قالب استان خوزستان با استعداد خودمان به لیگ دسته اول رسیده‌ایم. در شهر ملاثانی ورزشگاه داریم، از لیگ دسته سوم شروع کردیم و بعد از ۸ سال به دسته اول رسیدیم. در تمام این سال‌ها ورزشگاه ما تکمیل نشده است. تیم خصوصی هستیم ولی توانایی ساخت ورزشگاه را نداریم و باشگاه‌های خصوصی در لیگ برتر داریم که از ورزشگاه دولتی استفاده می‌کنند.

توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم

مدیرعامل استقلال ملاثانی ادامه داد: به ما اعلام شد تا زمانی که ورزشگاه ملاثانی درست می‌شود بازی‌های خود را در ورزشگاه تختی اهواز برگزار کنید. این ورزشگاه زمین چمن خوبی نداشت که آن را درست کردیم ولی مشکل نور داشت و توانایی آن را نداشتیم تا مشکل نور را حل کنیم. خدا شاهد است در پول آب معدنی بازیکنان و کادرفنی مانده‌ایم. با نداری تیم‌داری می‌کنیم. قسمتی از فوتبال کشور را نشان می‌دهیم که پول همه چیز نیست. بچه‌ها با غیرت و با شرف در خدمت تیم هستند. مقابل بهترین تیم‌های کشور ایستادند و نتیجه گرفتند. تمام هزینه تیم ما در یک فصل ۲۰ میلیارد تومان است که شامل تمامی مخارج ما از پول اعضای تیم گرفته تا سفر‌ها و رفت و آمدهای‌مان است. این پول هزینه یک بازیکن فولاد خوزستان نمی‌شود.

گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم

وی افزود: اداره کل ورزش و جونان استان خوزستان گفت مشکل نور ورزشگاه تختی را حل می‌کند ولی درست نکردند. ورزشگاه غدیر اهواز مانده بود که آن را به استقلال خوزستان دادند تا ضمن حفظ و نگهداری ورزشگاه، بازی‌های خود را در لیگ برتر برگزار کنند. در دیدار‌هایی به ما ورزشگاه داده بودند و به مسئولان آن تیم گفته بودیم بازی حساسی با فجرسپاسی داریم که در سقوط و صعود تیم‌ها تأثیر دارد. وضعیت خود ما هم خوب نیست و باید برای ماندن در لیگ دسته اول بجنگیم. باید بازی جوانمردانه کنیم. بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت ما ورزشگاه غدیر را برای شما می‌گیریم و نامه خود را برای این ورزشگاه بزنید. هیئت فوتبال استان هم بر این موضوع تأکید کرد ولی یک روز قبل از بازی گفتند ورزشگاه را نمی‌دهیم.

گناه ما چیست که آماده بازی هستیم

حمیدی خاطرنشان کرد: از استانداری تا اداره کل ورزش و هیئت فوتبال ورود کردند ولی در روز بازی در‌های ورزشگاه باز نشد و تمامی ارگان‌ها و نهادها نظاره‌گر بودند، اما کاری نکردند تا درهای ورزشگاه باز شود و بازی لغو نشود. حالا گناه ما چیست که آماده بازی هستیم ولی برای‌مان کاری نمی‌کنند. چه کاری از دستمان بر می‌آید؟ در عرض یک روز می‌توانیم ورزشگاه بسازیم. ضمن اینکه مسئولان گفتند ورزشگاه غدیر را برای‌تان گرفته‌ایم. البته نفت مسجدسلیمان همکاری کرد و ورزشگاه داد، اما سازمان لیگ اجازه نداد، چون نفت و فجرسپاسی برای صعود به لیگ برتر با هم رقیب بودند. 

 باید تا پایان بمانیم

وی تصریح کرد: رئیس هیئت فوتبال استان چه می‌کند وقتی ما در استانی غنی هستیم و مشکل میزبانی تیم‌های استان حل نشده است. نباید تیمی مانع بازی تیم هم استانی خود شود. اگر اول فصل بود انصراف می‌دادیم ولی ۶ بازی تا پایان فصل مانده و باید تا پایان بمانیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟