Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:51:53 GMT

اختصاص سبد کالای معیشتی به ۳۲ هزار خانوار مددجوی ایلامی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۴۸۰

اختصاص سبد کالای معیشتی به ۳۲ هزار خانوار مددجوی ایلامی

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس این طرح که در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل و کمک مومنانه صورت می‌گیرد و از روز عید غدیرخم آغاز شده است، تعداد حدود ۳۲ هزار خانوار مددجو و نیازمند در این استان سبد کالای معیشتی دریافت می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر این تعداد سبد غذایی، توزیع حدود ۲۰ هزار پرس غذای گرم بنا به نیت و خواست خیرین و نیز تهیه کالاهای بهداشتی و لوازم التحریر تحصیلی مورد نیاز دانش آموزان در این مدت و در قالب رزمایش ایران همدل و کمک مومنانه با مشارکت خیرین مد نظر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از بحران بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت برنامه توزیع به صورت تدریجی و با زمان بندی مناسب و متناسب با شرایط و وضعیت شهرستان‌های تابعه صورت خواهد گرفت.

موسی نژاد با اشاره به اینکه کالای معیشتی برای کلیه مددجویان تهیه و مطابق برنامه زمان بندی توزیع خواهد شد، گفت: انتظار ما این است که خانواده‌های عزیز مورد حمایت از هرگونه مراجعه به دفاتر کمیته امداد خودداری نموده و مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد نیز بر اساس جدول زمانی که از طریق دفاتر کمیته امداد و مددکاران اعلام خواهد شد صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه توزیع سبد کالای معیشتی بین ۳۲ هزار خانواده نیازمند در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل و کمک مومنانه صورت می‌گیرد، گفت: اجرای این طرح با مشارکت خیرین و افراد نیکوکار صورت می‌گیرد لذا از افراد نوع دوست استان می‌خواهیم در راستای تأمین سبدهای کالا، لوازم بهداشتی و لوازم التحریر مشارکت کنند.

موسی نژاد به روش‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: مشارکت در پویش از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، درگاه‌های مجازی و همچنین شماره گیری #۱۴* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۷۷۱۹ خواهد بود.

کد خبر 4994456

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایلام مددجویان کمیته امداد ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم قزوین عید سعید قربان شهرکرد آمار کرونا کمک مومنانه ستاد ملی مقابله با کرونا کالای معیشتی صورت می گیرد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم

هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاتم از بهره برداری پنل‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی در منزل ۶۷ مددجوی روستایی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال۱۴۰۳ خبر داد

وی اظهار داشت: ۱۲۰ پنل خورشیدی درشهرستان خاتم ازابتدای سالجاری د رحال نصب است که ۶۷پنل درروستای بختیاری نصب می‌شود.

هاشمی پور ادامه داد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرات گفت: این پنل‌ها باپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰میلیون تومان بابازپرداخت هفت ساله است که هر پنل خورشیدی توانایی تولید ۵ کیلو وات در ساعت برق را دارد.

وی بیان کرد: در این طرح پس از نصب پنل ورود انرژی برق تولیدی به مدار، به طور متوسط در سال اول دو میلیون تومان و بعد از ۵ سال تا پنج میلیون تومان برای هر خانوار درآمد دارد.

هاشمی افزود: اجرای این پروژه‌ها به لحاظ فیزیکی فعالیت سختی برای مددجو ندارد و تنها باید افراد در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را داشته باشند و به تمامی افراد بهره‌مند از طرح، آموزش لازم داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم