Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@21:26:05 GMT

۹۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان لرستانی توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۰۵۹۵

۹۵ هزار بسته معیشتی بین مددجویان لرستانی توزیع می‌شود

فارسانی، مدیر کل کمیته امداد لرستان گفت: 95 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه بین مددجویان کمیته امداد لرستان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در مرحله اول کمک مومنانه ۴۰ هزار بسته معیشتی و ۱۷۷ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت پوشش لرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم این طرح، تلاش شده تا ۹۵ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن و مرغ در بین مددجویان توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد لرستان از توزیع بسته های معیشتی همزمان با عید غدیر خبر داد و عنوان کرد: طی چند روز گذشته دو هزار بسته مواد غذایی در بین دو هزار خانواده سادات تحت پوشش توزیع شده است.

وی تصریح کرد: برای هر بسته مواد غذایی بیش از ۴۰۰ هزار تومان هزینه شده که در مجموع افزون بر ۸۰۰ میلیون تومان برای بسته های غذایی  توزیع شده در روز عید غدیر هزینه شده است.

وی بیان کرد: همزمان با عید غدیر چندین هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده و همچنین در دهه اول محرم نیز غذای گرم تهیه و در بین مددجویان توزیع می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی

ایسنا/لرستان مدیرکل دامپزشکی لرستان از تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی خبر داد.

مصطفی زبردست امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) گفت: در راستای رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است. در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و دو کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعال بودند و به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تامین دارو و واکسن‌های دامی مورد نیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

او اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش‌های استان ارزیابی کرد و هدف از این اقدام را در دسترس بودن خدمات دامپزشکی برای استفاده بهره‌برداران دانست.

وی افزود: با اقدامات انجام‌شده، کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن