Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@07:07:54 GMT

بررسی ابعاد حادثه انفجار بندر بیروت در کمیسیون امنیت ملی مجلس

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۱۱۰۲۴

بررسی ابعاد حادثه انفجار بندر بیروت در کمیسیون امنیت ملی مجلس

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی ابعاد حادثه انفجار بندر بیروت در این کمیسیون خبر داد. - اخبار سیاسی -

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز(یکشنبه، 19 مرداد 99) این کمیسیون، گفت: جلسه عصر امروز این کمیسیون با دو موضوع برگزار شد، موضوع اول بررسی تحولات لبنان پس از انفجار رخ داده در بندر بیروت بود و ابعاد این موضوع بررسی شد، آقای دهقانی‌پوده دستیار وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا ضمن حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس به ارائه آخرین اطلاعات درباره این موضوع پرداخت و اعضای کمیسیون نیز نظرات خودشان را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای کمیسیون ضمن ابراز همدردی با مردم لبنان، به همبستگی خودشان با مردم این کشور تأکید کردند.

نامه یک تشکل دانشجویی به سفیر لبنان درباره وقایع اخیرسرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریمروحانی به «میشل عون»: ملت بزرگ لبنان با صبر و همبستگی از حوادث سخت عبور می کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس به بخش دیگری از جلسه امروز این کمیسیون اشاره کرد و گفت: در بخش دیگری از این جلسه، بررسی اولویت‌های کاری این کمیسیون در ماه‌های آتی بود که روسای کمیته‌های ذیل کمیسیون امنیت ملی با ارائه محورهای پیشنهادی خودشان موضوع را تشریح کردند و اعضای کمیسیون نیز به طرح دیدگاه‌های خودشان در این چارچوب پرداختند و بررسی اولویت‌های کاری کمیسیون همچنان ادامه خواهد داشت.

عمویی اضافه کرد: در روزهای آتی کمیته‌های ذیل کمیسیون  با موضوعات تخصصی خودشان جلساتی را خواهند داشت،  به طوری که کمیته مرز فردا به موضوعاتی مرزی جمهوری اسلامی ایران در مرزهای همجوار با کشورهای همسایه می‌پردازد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: فردا عصر نیز کمیسیون روابط خارجی جلسه دارد و سه‌شنبه نیز کمیته امنیت کمیسیون امنیت به موضوعات کاری خودش خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لبنان کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس بیشتر بخوانید... تسلیت ولایتی به ملت و دولت لبنان در پی حادثه دلخراش بندر بیروت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تسلیت ولایتی به ملت و دولت لبنان در پی حادثه دلخراش بندر بیروت واژه های کاربردی مرتبط لبنان کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ طرح جدید نمایندگان برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین ۲ واکنش احمدی نژاد، ابتکار و مولاوردی به اظهارات جنجالی فتاح ۳ قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت ۴ تذکر یک نماینده مجلس برای افزایش یارانه نقدی ۵ مصباحی‌مقدم: FATF به کلی منتفی است/صحبت از پذیرش FATF یک تحریف است ۶ روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم ۷ درخواست یک نماینده مجلس برای نحوه برگزاری کنکور سراسری ۸ جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار مهمترین اخبار سیاسی روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم ترجمه خاطرات بازماندگان حمله هسته‌ای آمریکا به ناگازاکی در ایران؛ روزی که همه‌چیز دود و خون شد قالیباف:برگزاری کنکور ضروری است/نباید توقع حل مشکلات را در هفته و ماه داشت مصباحی مقدم: دشمن با دروغ واقعیات نظام را تحریف می‌کند/ پیشنهاد به دولت برای فروش نفت به ایرانیان مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + نمودار رئیس جمهور فرانسه با تکرار مداخله در لبنان خواستار اصلاحات شد خبر خوش وزیر راه درباره وام ودیعه مسکن مستأجران واکنش روابط عمومی مجمع تشخیص به اظهارات فتاح درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس لبنان کمیسیون های مجلس نمایندگان مجلس مجلس کمیسیون امنیت ملی مجلس بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های حزب الله لبنان امروز جمعه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع این رژیم را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی در هم کوبید.
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در جریان حملات سنگین موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در شمال ارتفاعات «میرون» واقع در منطقه «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.
این منابع خبر دادند که در جریان این حملات، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است. شبکه ۱۴ اسرائیل می‌گوید که در جریان این حملات، دستکم ۱۸ موشک از لبنان شلیک شده است.
این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک انفجار مهیب در منطقه «الجلیل الاعلی» شنیده شده، ولی هنوز علت این انفجار مشخص نیست.
جنبش حزب الله هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه مقابل شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داده است.
نیرو‌های مقاومت لبنان ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هم، دستگاه‌های جاسوسی واقع در مقر «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

دیگر خبرها

  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی