Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکان و صنعت نفت فردا (دوشنبه) از ساعت 20:30 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیکان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

تاریخ زمان مکان داور دوشنبه 20 مرداد 1399 20:30 ورزشگاه شهر قدس محمدرضا اکبریان   پیکان با عبدالله ویسی از سقوط فرار می کند؟

کار پیکان سخت است. شاگردان عبدالله ویسی اگر می خواهند در لیگ بمانند، باید از دیدار برابر صنعت نفت امتیازات لازم را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه برای پیکان اهمیت زیادی دارد زیرا آن ها در دو هفته پایانی مسابقات باید به مصاف استقلال و سپاهان بروند؛ دو تیمی که سخت به دنبال کسب سهمیه هستند. بنابراین می توان گفت مسابقه ای که پیکانی ها امید بیشتری برای امتیاز گرفتن از آن دارند، بازی با صنعت نفت خواهد بود.

پیکان از 27 مسابقه خود 5 پیروزی، 9 تساوی و 13 شکست کسب کرده و با 24 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار گرفته است. پیروزی در این مسابقه می تواند پیکان را حتی تا رتبه یازدهم بالا بیاورد.

صنعت نفت و روزهای آرام آبادان

صنعت نفت آبادان فصل را بسیار خوب شروع کرد ولی پس از مشکلاتی که برایش به وجود آمد و همچنین جدایی دراگان اسکوچیچ، به نیمه های جدول رسید. حال تنها انگیزه آبادانی ها که نه نزدیک به سهمیه و نه نزدیک به سقوط هستند، آقای گلی عیسی آل کثیر خواهد بود. آل کثیر تنها 2 گل تا صدر جدول گلزنان فاصله دارد و به همین دلیل قطعا این مهاجم گلزن انگیزه زیادی خواهد داشت. از اردوی صنعت نفت خبر می رسد که سیروان قربانی به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

صنعت نفت آبادان از 27 مسابقه خود 10 پیروزی، 8 تساوی و 9 شکست کسب کرده و با 38 امتیاز جایگاه هفتم لیگ را به خود اختصاص داده است. پیروزی در این مسابقه تغییری در جایگاه آبادانی ها ایجاد نمی کند ولی شکست ممکن است در صورت پیروزی رقبا، جایگاه آن ها را متزلزل کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم با تجربه فولادی‌ها که در این فصل از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود، یک بار دیگر نقش کلیدی خود را نشان داد و در راستای موفقیت فولاد گام برداشت.

انصاری طی هفته‌های گذشته برخی حواشی را تجربه کرد؛ او که در یکی از مسابقات فولاد به شکل عجیبی انتقادهایی را از سوی برخی افراد در اهواز تحمل کرد و با حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی در یکی، دو بازی نیمکت نشین شد. با این حال سرمربی فولاد هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به حمایت قاطعانه از کاپیتان انصاری پرداخت و او را وزیر تیم خود نامید.

اتفاقات روحیه‌بخش برای انصاری باعث شد تا این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک که دوباره به ترکیب اصلی فولادی ها برگشته بود، خوش بدرخشد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز در اراک داشته باشد.

انصاری که در فصل جاری سه گل سه امتیازی زده و چهار پاس گل برای تیمش داده بود، در مصاف با آلومینیوم اراک هم گلزنی کرد تا باز هم تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و به موفقیت تیمش کمک کند.

انصاری بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک روی چمن ورزشگاه زانو زد و سجده شکر به جا آورد.

بی‌شک عبدالله ویسی و سایر اعضای فولاد هم روی توانایی‌های انصاری و روحیات خاص او برای بقا در لیگ برتر حساب کرده و در ۵ بازی آینده هم ساسان نقشی مهم را برای فولاد ایفا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • مصدومیت شدید برای پدیده لیگ 20
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم