Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدنبال حذف زودهنگام یووه از لیگ قهرمانان که منجر به اخراج ساری بی‌دفاع و جایگزین شدن وی با «آندره‌آ پیرلو» شد، رونالدو نظرات خود را در خصوص فصل نه چندان قابل توجه بانوی پیر در لیگ قهرمانان مطرح کرد.

مرد پرتغالی در جریان این فصل در مجموع رقابت‌ها ۳۷ گل برای یووه به ثمر رسانده است؛ فصلی که به دفعات ساری و تیمش به بیش از اندازه تک بُعدی بودن و ارجاع تمامی انرژی تاکتیکی تیم برای تامین ستاره خط حمله خود، متهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بدون اشاره به سرمربی سابق خود، توضیحاتش را برای هواداران به همراه تصویری از خود و همسرش روی یک قایق تفریحی ۷ میلیون دلاری که با یک بوگاتی انحصاری حدود ۱۱ میلیارد دلاری خریداری شده است، منتشر کرد.

در این بین، واکنش هواداران به این تصویر که رونالدو را در حال آفتاب گرفتن و برنزه کردن خود نشان می‌دهد، جالب توجه است.

یکی از هواداران در کامنتی نوشت: از زمانی که رونالدو آمده، یوونتوس مکس آلگری و حالا ساری را به خاطر عملکرد ضعیف اخراج کرده است. قبل از او، آنها (یووه) با آلگری پنج سال متوالی تمدید کردند. آنها واقعا باید در این دو فصل به نقطه مشترک دوران هر دو مربی توجه کنند.

رونالدو خریدهای پرزرق و برق خود را با دستمزدی انجام داده است که به تازگی ارز آن ۳۱ میلیون پوند اعلام شده است؛ دستمزد پایه وی با احتساب این رقم حدود چهار برابر بیشتر از پردرآمدترین بازیکن یووه است.

منتقد دیگری با این ادعا که رونالدو به مدیریت تیم توصیه کرده است تا ساری را اخراج کنند، نوشت: رونالدو فقط یک دیکتاتور بدقواره است. او میرالم پیانیچ را به اسپانیا فرستاد تا همه ضربات ایستگاهی را خودش بزند و حالا به هیات مدیره گفته تا ساری بیچاره را اخراج کنند. او هرگز بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ من نخواهد بود.

یوونتوس که با توجه به فتح اسکودتو از سال ۲۰۱۱ به بعد، به نظر از این افتخار خسته و کسل بود و در سوی مقابل برای تکرار قهرمانی خود در لیگ قهرمانان ۱۹۹۶ اروپا به سختی رقیبی قابل محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۸ رونالدو را با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار از رئال مادرید خریداری کرد.

رونالدو در پایان شکست برابر لیون گفت: هواداران از ما انتظارات زیادی دارند؛ باید موفق عمل کرده و بالاترین انتظارات را برآورده کنیم. زمان تفکر و تجزیه و تحلیل فراز و نشیب‌ها رسیده است؛ تفکر انتقادی کلید ترقی است.

برچسب‌ها لیون مائوریتسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیون مائوریتسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا لیون مائوریتسیو ساری کریستیانو رونالدو یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • واکنش جود بلینگام به تشویق هواداران پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه