Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری در جلسه هیات دولت ضمن ابراز تأسف و تأثر مجدد دولت و ملت ایران از فاجعه بیروت و همدردی با دولت و ملت لبنان از همبستگی جهانی با مردم آسیب دیده لبنان اظهار خشنودی کرد و آن را نشانه وجدان بیدار و زنده بودن حس نوعدوستی و دیگردوستی در میان بشر معاصر دانست.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، اعضای هیات دولت در جلسه بعد از ظهر امروز - یکشنبه - هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد، روند تازه و مخاطرات نوپدید عصر بعد از کرونا را مورد بحث و بررسی  قرار دادند و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی در جلسه امروز پس از بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین ایران و کرواسی به تصویب دولت رسید

هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رییس جمهوری، لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کرواسی را مصوب کرد تا پس از ارسال آن و بررسی در مجلس شورای اسلامی، به تصویب نهایی برسد.

لازم به ذکر است موافقتنامه مذکور در سال ۱۳۸۲ و با هدف به کارگیری منابع اقتصادی و امکانات بالقوه دو کشور در زمینه سرمایه‌گذاری و نیز ایجاد و حفظ شرایط مساعد برای سرمایه گذاری سرمایه‌گذاران و با تصدیق لزوم تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری های آنها به تصویب رسیده بود.

 موافقتنامه بین ایران و قزاقستان در زمینه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی

لایحه موافقتنامه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان، از دیگر مصوبات جلسات امروز هیات دولت بود.

این لایحه پس از تصویب در دولت، به مجلس شورای اسلامی ارسال و پس از بررسی، به تصویب نهایی می رسد.

 تصویب موافقتنامه مالیاتی بین ایران و غنا

هیات وزیران لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا  به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد، سرمایه و عواید سرمایه‌ای را مصوب کرد تا پس از ارسال و بررسی در مجلس شورای اسلامی، تصویب نهایی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دولت سرمایه لبنان ملت ایران هیات وزیران دولت جمهوری هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.چند روزی است دانشجویان بسیاری از کشورها در حمایت از مرد مظلوم غزه همصدا شده ا ند .

اگرچه این جوانان پرورش یافته فرهنگ غربی هستند اما در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان می دهند.

 

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند