Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره استمرار تجاوزات علیه شهروندان و کشاورزان فلسطینی هشدار داد.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای تأکید کرد که استمرار تروریسم اسرائیلی به واکنش فلسطینیان منجر خواهد شد که در آن صورت رژیم اشغالگر مسئول عواقب آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تل‌آویو هراسان از آشتی ملی فتح و حماس

در این بیانیه با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی علیه شهروندان و کشاورزان فلسطینی آمده که تجاوزات این رژیم علیه ملت فلسطینیان همچنان ادامه دارد و وحشیانه‌ترین شکل این جنایت‌ها نیز روز جمعه گذشته با شهادت خانم «دالیا السمودی» در جنین رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش شبکه «فلسطین الیوم»، جهاد اسلامی در این بیانیه آورده است که شهیده السمودی مادر فلسطینی بود که در منزل خود در حال آماده‌سازی شیر خشک برای نوزاد شیرخواره‌اش بود که در نتیجه تیراندازی بی‌هدف نظامیان صهیونیست و اصابت گلوله به وی، به شهادت رسید.

جهاد اسلامی فلسطین افزود، تیراندازی بی‌هدف صهیونیست‌ها به سمت شهروندان فلسطینی در منازل و مزارع آن‌ها به طور مکرر ادامه دارد و نظامیان صهیونیست پیوسته از پشت سیم‌های خاردار به صورت بی‌هدف به سمت منازل شهروندان و مزارع فلسطینیان در شرق نوار غزه تیراندازی می‌کنند که تهدیدی آشکار برای غیرنظامیان است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین جهاد اسلامی فلسطین تل آویو فلسطینیان رژیم صهیونیستی اسرائیل جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد، رسول سعیدیان افزود: گندمکاران این شهرستان با مساعد شدن شرایط آب و هوا، مبارزه با علف‌های هرز و بیماری سن را در مزارع خود شروع کرده‌اند.

او اضافه کرد: کشاورزان باید هنگام مبارزه با علف‌های هرز به مرحله رشد گیاه و علف هرز توجه داشته باشند و با هماهنگی و مشورت کارشناسان جهاد کشاورزی از سموم مناسب و موثر متناسب با نوع علف‌های هرز استفاده کنند.

معاون فنی جهاد کشاورزی مهاباد گفت: با فرارسیدن زمان مبارزه علیه «پوره سن» نیز عملیات سمپاشی در مزارع این شهرستان با همکاری جهاد کشاورزی انجام می شود.

سعیدیان افزود: ارایه راهکارهایی برای کاهش مقاومت علف‌های هرز به علف‌کش‌ها، معرفی سموم جدید به کشاورزان و جمع‌آوری بذر علف‌های هرز مشکوک به مقاومت از خدمات کارشناسان کشاورزی است.

او به کشاورزان توصیه کرد با مراجعه به مراکز جهادکشاورزی دهستان‌ها و دریافت راهنمایی‌های فنی لازم نسبت به خرید سموم مورد نیاز خود از فروشگاه‌های مجاز اقدام و مزارع خود را علیه این آفت سمپاشی کنند.

دیگر خبرها

  • باقری: انتظار حل موضوع فلسطین حین اشغالگری واقع‌بینانه نیست
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو