Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهاد اسلامی پس از تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان٬ به اشغالگران درباره ادامه اقدامات تروریستیشان هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که حملات و تیراندازی‌های خودسرانه نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی ضد فلسطینیان در منازل و مزارعشان ادامه داشته و تکرار می‌شود که تهدید واضحی برای شهروندان فلسطینی بوده و زندگی آنها را به خطر می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که تکرار تجاوزات صهیونیست‌ها در حق فرزندان ملت فلسطین٬ گسترش تجاوزگری‌های اشغالگران است که وجهه زشت آن در جنایت آنها که منجر به شهادت یکی از شهروندان منطقه جنین در روز جمعه شد٬ مشخص می‌شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه به رژیم اشغالگر صهیونیستی هشدار داد که ادامه رفتارهای تروریستی آن با واکنش فلسطینی‌ها همراه خواهد بود و پیامد هرگونه ضربه به شهروندان فلسطینی و مزارع آنها متوجه اشغالگران است.

درخواست جهاد اسلامی از اسیران فلسطینی برای مقابله با اقدامات اشغالگرانشهادت یک جوان 23 ساله فلسطینی در کرانه باختریبانک جهانی 30 میلیون دلار به فلسطین کمک می‌کندتیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت یک جوان فلسطینی

اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست در اراضی فلسطینیان همچنان ادامه دارد. امروز نظامیان رژیم صهیونیستی تعدادی از مناطق واقع در کرانه باختری را به صورت گسترده مورد هجوم قرار دادند.

به دنبال این حمله صهیونیست‌ها، میان آنها و شهروندان فلسطینی درگیری اتفاق افتاد. در جریان این درگیری شماری از فلسطینیان بازداشت شدند.

روز گذشته نیز ساکنان منطقه ترمسعیا در شمال رام الله در اعتراض به مصادره زمین هایشان راهپیمایی کردند که با حمله نظامیان اشغالگر روبرو شدند, در این حمله نظامیان صهیونیست پنج جوان فلسطینی از جمله دو امدادرسان زخمی شدند.

همزمان با آماده شدن فلسطینیان برای برگزاری نماز, نظامیان اشغالگر با گاز اشک آور، گلوله های پلاستیکی و حتی گلوله های جنگی به نمازگزاران حمله کردند.

تجاوز صهیونیست‌ها به مناطق فلسطینی درحالی تشدید شده است که جامعه جهانی همچنان به سکوت خود در قبال اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 بیشتر بخوانید... درخواست جهاد اسلامی از اسیران فلسطینی برای مقابله با اقدامات اشغالگران شهادت یک جوان ۲۳ ساله فلسطینی در کرانه باختری تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت یک جوان فلسطینی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... درخواست جهاد اسلامی از اسیران فلسطینی برای مقابله با اقدامات اشغالگران شهادت یک جوان ۲۳ ساله فلسطینی در کرانه باختری تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت یک جوان فلسطینی پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس ۲ پاکستان وام یک میلیارد دلاری عربستان را پس می‌‌دهد ۳ لبنان| پشت پرده حمله عناصر مشکوک به وزارتخانه‌ها/ افشای تلاش نفوذی‌ها برای نابودی پرونده‌های فساد ۴ پیشنهاد ترکیه مبنی بر اعطای حق شهروندی به ترکمانهای لبنان ۵ مخالفت روسیه با بین المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت ۶ بازتاب انتقاد تند وزیر خارجه پاکستان از سران عربستان پس از بی‌توجهی به مساله کشمیر ۷ ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ ۸ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند مهمترین اخبار بین الملل ‎شب ناآرام بیروت/ حمله مهاجمان به چندین وزارتخانه/ درخواست ارتش برای حفظ آرامش+ فیلم و عکس لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است ابعاد بازدید رئیس‌جمهور فرانسه از ویرانه‌های بیروت / آیا ماکرون واقعا برای کمک به لبنان رفت؟ افزایش احتمال فروپاشی کابینه رژیم صهیونیستی همزمان با گسترش اعتراضات علیه نتانیاهو مهمترین اخبار تسنیم روحانی:دوران کرونا را باید تا ۶ ماه آینده در نظر بگیریم/ برای اعمال محدودیت‌ها مسیر اعتدال داشته باشیم نقشه‌ انگلیسی‌ها برای حذف آسمان ایران از مسیر پروازی ایرلاین‌ها/بیانیه نهایی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به‌زودی صادر می‌شود آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران تا ۲ هفته آینده لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است لبنان| افشای تلاش‌ ۱۴ مارسی‌ها برای ایجاد هرج و مرج و تحریف افکار عمومی ضد حزب‌الله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظامیان صهیونیست جوان فلسطینی صهیونیست ها جهاد اسلامی بین الملل یک جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با استفاده از شمار زیادی نظامیان و بولدوزرهای نظامی به منطقه وادی الخلیل در نقب یورش برد.

نظامیان صهیونیست پس از یورش به این منطقه اقدام به تخریب منازل فلسطینیان به بهانه نداشتن مجوز کردند.

در مقابل برخی از خانواده های فلسطینی و یکی از نمایندگان عرب کنست (یوسف العطاونه) نیز تلاش کرد که جلوی روند تخریب منازل فلسطینیان را بگیرند اما با توجه به مداخله نظامیان صهیونیست در این امر ناکام ماندند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی در این منطقه ۴۷ باب منزل متعلق به فلسطینیان وجود دارد که روند تخریب آنها آغاز شده است. این منابع اعلام کردند که روند تخریب این منازل، بزرگترین عملیات تخریب منازل در نقب طی سال های اخیر است که با هدایت «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انجام می شود.

براین اساس، بن گویر در کنار برخی دیگر از وزرای افراط گرای صهیونیست در صدد ایجاد هرج و مرج در منطقه نقب با استفاده از سیاست تبعیض نژادی و مهاجرت اجباری هستند.

در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی قریب به ۳۰۰ هزار فلسطینی زندگی می کنند که با نقض شدید حقوق اساسی خود مواجه هستند.

کد خبر 6100231 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حماس: ۷ گور جمعی، شاهدی بر وحشیگری اشغالگران علیه ملت فلسطین است
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی