Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار  اظهارداشت: طرح‌های مختلفی نظیر فرودگاه بین‌المللی چابهار توسط سازمان منطقه آزاد در حال اجرا است و برنامه‌ریزی شده تا در ۱۸ ماه آینده این فرودگاه افتتاح شود.

او با اشاره به اینکه رسانه‌ها می‌توانند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های منطقه آزادچابهار داشته باشند، افزود: انعکاس فعالیت‌های انجام شده دولت به مردم امید می‌بخشد و این خیلی برای ما مهم است که رسانه به عنوان همیار عمل کرده و اگر نقدی را ضرورت می‌بینند بصورت منصفانه منعکس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره منطقه آزادچابهار ادامه داد: طرح توسعه منطقه آزاد به نتیجه رسیده و بیش‌از ۳۰ روستا در محدوده این منطقه قرار گرفته‌اند که امیدواریم با همکاری مسوولان زیرساخت‌های آن‌ها آماده و شاهد رفاه مردم باشیم.

او خاطرنشان کرد: در مجموع ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه مختلف عمرانی و خدماتی در سطح منطقه آزاد چابهار در حال اجراست که با تکمیل آن‌ها نقش مهمی در توسعه و آبادانی این منطقه خواهند داشت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اجرای طرح های عمرانی ساخت فرودگاه چابهار منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • کاظمی قمی: نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار