Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد شامگاه یکشنبه در نشست بررسی اجرای طرح ساماندهی آستان امامزاده حسین (ع) قزوین افزود: تکلیف بازنگری این طرح باید هرچه زودتر مشخص شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار داشت: مردم محله دباغان از وضعیت اجرای طرح ساماندهی ناراضی و گله مند هستند بنابراین اگر در طرح بازنگری، ملکی از محدوده طرح خارج می شود باید مالک بتواند عملیات بازسازی و نوسازی واحد خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در تملک واحدهای مسکونی همجوار با امامزاده حسین(ع) به منظور پیشبرد طرح باید رضایت مردم جلب شود و باید واحدها با قیمت مناسبی خریداری شود تا مالکان بتوانند خانه های جایگزین را به راحتی تهیه کنند.

این مسوول با اشاره به افزایش قیمت مسکن و زمین،اظهار داشت: باید خانه های پیرامون طرح ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر از قیمت کارشناسی خریداری شود تا مالکان که عمدتا از اقشار ضعیف هستند بتوانند همچنان صاحب خانه باقی بمانند.تکلیف بازنگری در طرح هر چه زودتر مشخص شود

مجری تملک اراضی پیرامون امامزاده حسین (ع) نیز در این نشست گفت: تاکنون ۲۳ میلیارد تومان برای تملک پلاک های مسکونی اطراف امامزاده هزینه شده است.

مهدی رضاپور افزود: تاکنون ۱۵۹ پلاک تملک شده و کار تملک ۵۰ پلاک دیگر نیز باقی مانده که امیدواریم با همت دستگاه های ذیربط تا پایان سال این کار عملی و محقق شود.

وی با اشاره به ضرورت تامین مالی طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع)، اظهار داشت: اجرای این طرح به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه شهرداری قزوین استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شهرداری قزوین استان قزوین سازمان اوقاف و امور خیریه شهرداری قزوین استان قزوین امامزاده حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند