Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طبق تصمیمات کنفدراسیون هندبال آسیا مسابقات قهرمانی ساحلی نوجوانان، مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان و جام باشگاه‌های آسیا  که قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی انجام شود به دلیل شیوع ویروس کرونا در اکثر کشورها به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

میزبان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا ایران است. این مسابقات قرار بود به میزبانی ایران در مهرماه برگزار شود که برای دومین بار به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قرار است این بازی‌ها ماه مارس سال ۲۰۲۱ یعنی اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار شود. این مسابقات پیش از این قرار بود در تابستان انجام شود.

به دلیل شیوع کرونا در اکثر کشورها، مسابقات ورزشی دستخوش تغییر شده و اکثرا به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول می‌شوند. البته هنوز تکلیف مسابقات قهرمانی بانوان آسیا که قرار است آذرماه برگزار شود مشخص نشده است.

بر این اساس دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) به میزبانی بانکوک تایلند و هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در ماه مارس ۲۰۲۱( اسفند ۹۹) به میزبانی شیراز- ایران انجام خواهد شد. همچنین نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹) به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد.

پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا زنان در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) در آلماتی قزاقستان و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مردان در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت۱۴۰۰) در جده عربستان انجام خواهد شد.

برچسب‌ها مسابقات قهرمانی آسیا شیراز هندبال پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی ، قربانیان کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا شیراز هندبال مسابقات قهرمانی آسیا شیراز هندبال مسابقات قهرمانی دوره مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن