Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - صبح امروز -یک‌شنبه- آیین تجلیل و نکوداشت روز خبرنگار با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری ویژه، رییس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستان سیرجان و مدیران روابط‌عمومی‌های شرکت‌های منطقه گل‌گهر در سالن کنفرانس فرمانداری ویژه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، در این مراسم که به همت این شرکت و همکاری فرمانداری ویژه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت‌های منطقه گل‌گهر برگزار شد، پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه و خبرنگاران فعال سیرجان در رسانه‌های محلی و کشوری با اهدا تندیس و لوح سپاس، مورد تقدیر و بزرگداشت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم، محمد ایرانمنش مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با بیان این‌که هم‌اکنون تعامل و همکاری بسیار خوبی بین رسانه‌ها و خبرنگاران با شرکت گل‌گهر برقرار است، گفت: مطمئناً بسیاری از افتخاراتی که در حوزه‌های مختلف در منطقه گل‌گهر و در سطح شهرستان به ویژه در بحث مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت گل‌گهر به دست آمده است، نتیجه همین تعامل و همکاری و همچنین مطالبه‌گری رسانه‌ها هست که امیدواریم این ارتباط دوسویه رسانه‌ها با شرکت گل‌گهر همچنان تداوم داشته باشد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت آموزش حرفه‌ای خبرنگاری در ارتقای کیفی رسانه‌های شهرستان، تصریح کرد؛ بی‌تردید پیگیری جدی برای برقراری دوره‌های آموزش حرفه‌ای روزنامه‌نگاری برای اهالی رسانه‌ و مطبوعات همچون سالیان گذشته در دستور کار روابط‌عمومی این شرکت قرار دارد و ان‌شاءالله با بهبود شرایط همه‌گیری کرونا مجدداً دوره‌های آموزشی با سطح کیفی بسیار مناسب به‌طور منظم برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، شهرستان سیرجان با دارا بودن بیش از 20 نشریه و پایگاه خبری فعال به عنوان شهر رسانه و به تعبیری، پایتخت رسانه‌های محلی کشور شناخته می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روابط عمومی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۱۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم

در سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ۶ اردیبهشت‌ را به نام روز سنه (روز سنندج) تصویب کرد.   ششم ماه گولان(اردیبهشت)، سالروز دستور شاه صفی به حاکم کردستان سلیمان خان اردلان برای ساخت شهر سنندج است.   روز سنه یادآور پیشینه تاریخی، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمی است که مردمانی قهرمان را پرورانده و آوازه جهانی پیدا کرده اند.   سنندج به شهر هزار تپه، شهر مسجد و مناره، پایتخت دف جهان، پایتخت نوروز، شهر خلاق موسیقی یونسکو، پایتخت کتاب ایران و عناوین و القابی خوانده می‌شود که همه اینها شاخصه‌های منحصربه‌فرد این شهر است.

برای گرامیداشت این روز  یک هفته (از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت) برنامه‌های فرهنگی و هنری برای عمومی اجرا می شود و همه ی مردم تولد سنه را جشن می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان